۲
پنج شنبه 12 بهمن 1396
شماره 7312
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایرلاین‌ها متهم آشفتگی فرودگاه‌ها

گزارش
وضعیت فرودگاه‌های پایتخت بالاخره عادی شد؛ اما هنوز مقصر سرگردانی چندروزه مسافران پروازهای از مبدأ یا به مقصد تهران معرفی نشده است. گویا در اوج آشفتگی‌های شب برفی پایتخت، دادستان کل کشور نیز معاون خود را به فرودگاه امام خمینی می‌فرستد تا با پیگیری موضوع، عواملی که باعث نارضایتی مردم شده، مشخص شوند.
ویژه
مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: فرماندار گلپایگان در رابطه با برخورد با یک خبرنگار، توضیحاتی به استاندار اصفهان ارائه کرد اما استاندار از توضیحات حسین فراست قانع نشد و طی حکمی وی را از این سمت برکنار کرد.
وزیر خارجه آلمان با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و با وی درباره ایران و توافق هسته‌ای برجام گفت‌وگو کرد.
اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور از جبران خلأ قانونی حمایت از راهپیمایی‌ها با تدوین لایحه‌ای در وزارت کشور خبر داد
دیپلماسی
وزیر خارجه ایران برای دومین روز پیاپی رئیس‌جمهور آمریکا را به سبب اقدامات و اظهاراتش سوژه توییت قرار داد.

صدای مردم را باید شنید

رئیس‌جمهور در حرم امام خمینیره: هیچ کس نمی‌تواند مردم را از اعتراض و انتقاد بازدارد
انقلاب
رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت روز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام‌خمینیره با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.
رهبری
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین ساعات صبح دیروز چهارشنبه در مرقد مطهر امام راحل حضور یافتند و با اقامه نماز و قرائت فاتحه به مقام شامخ آن عزیز سفرکرده ادای احترام کردند.
PDF ایران
کوتاه ایران
وظیفه شهروندان در وضعیت‌های عادی و غیرعادی/ حذف اعتبارات توسعه متروی کلانشهرها/ کودکان بی‌هویت، شناسنامه‌دار می‌شوند