۲
شنبه 2 دی 1396
شماره 7277
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روزنامه «شرق» از برخورد گزینشی جامعه دانشگاهی با مبحث زلزله انتقاد کرده است.
روزنامه «آسمان آبی» در گزارشی از اتوبوس‌های دوطبقه تهران یاد کرده و با اشاره به خارج شدن این اتوبوس‌های قدیمی از ناوگان حمل‌ونقل شهری تهران، نوشته که اتوبوس‌های دوطبقه شهری تهران برای همیشه به خاطرات سپرده شدند.
معاون اجرایی شورای شهر تهران در یادداشتی در روزنامه «دنیای اقتصاد» به ابعاد تنگنای مالی در شهرداری تهران پرداخته و از نبودِ سیستم یکپارچه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در شهرداری خبر داده است.
دیپلماسی
هشتمین نشست آستانه دیروز با اعلام توافق بر سر برگزاری کنگره ملی سوریه در روزهای ۹و ۱۰بهمن برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این نشست توافق کردند دور بعدی نشست بلندپایه بین‌المللی سوریه در آستانه را در نیمه دوم فوریه ۲۰۱۸ برگزار کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم متفکر حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی را تسلیت گفتند.
حدود ۲سال بعد از ماجرای تبادل جیسون رضائیان، جاسوس ایرانی - آمریکایی با طلب ۱. ۷میلیارد دلاری ایران از آمریکا، برخی زمزمه‌ها درخصوص تبادل نازنین زاغری با برخی دارایی­‌های ایران در بریتانیا به گوش می‌رسد.

لبخند ظریف به رأی ضد آمریکایی سازمان ملل

وزیر خارجه: رأی مجمع عمومی «نه» محکم به تهدید و قلدرمآبی رژیم ترامپ بود
دیپلماسی خارجی
مجمع عمومی سازمان ملل قاطعانه علیه تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس، رأی داد تا خبرگزاری رویترز عکسی خندان از محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران برای انعکاس واکنش او به این رأی انتخاب کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
زلزله تهران با قدرت ۵. ۲ ریش‌تر جزو زلزله‌های متوسط بود و محک خوبی برای مدیران است که توانایی دستگاه‌ها و مدیریت را در این شرایط تجربه کنند.