20
چهار شنبه 24 دی 1399
شماره 8136
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در دربی۹۴ جدای از نکات فنی و نتیجه هیجان انگیز 2 بر 2 که جای پرداختن به آن در صفحات ورزشی است؛ نمونه موردی مناسبی برای رفتار‌شناسی مربیان 2تیم بود؛ مربیانی که ما را دلتنگ 2جنتلمنی کردند که در دربی رفت فصل پیش روی نیمکت 2تیم حضور داشتند.
همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهراس، 2نمایش «حدیث درد» و «مرهم» به‌صورت زنده و آنلاین پخش می‌شوند.
یکی از کاربران توییتر نوشته است:«حسین علیزاده و کیهان کلهر، در سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی به دیدن پدر و مادرهای نگار برقعی که به همراه همسرش الوند صادقی، از قربانیان آن پرواز بودند رفتند. کیهان کلهر با سه‌تار الوند برایشان چند دقیقه‌ای هم‌ساز نواخت.»
طرح روز
کالیفرنیا: اداره فدرال حیات‌وحش آمریکا تحقیقی را برای یافتن فردی که نام ترامپ را روی بدن یک گاودریایی نوشته آغاز کرد. به گزارش یاهونیوز، مقامات این اداره به خبرنگاران گفته اند:‌ اگرچه آثار جراحت روی پوست این جانور دریایی یافت نمی‌شود، اما غیرقانونی بودن این رفتار باعث آغاز تحقیقاتی شده است.
لندن: رودخانه تیمز انگلستان پس از گذشت قرن‌ها، همچنان آثار باستانی را از نقطه‌ای شسته و با خود به ساحل می‌آورد. به گزارش دیلی‌میل، دیروز جوان 33ساله‌ای در ساحل این رودخانه، بقایای تیر و کمانی فلزی را یافت که متعلق به سلاح‌های 900سال پیش است.

عکس روز

چراغانی شب‌های سال نو میلادی در ادلب سوریه قاب منتخب این هفته گاردین بود.
ضبط محموله همبرگر و گوشت انگلستان

ضبط محموله همبرگر و گوشت انگلستان

آمستردام: تلویزیون هلند طی گزارشی تصویری ضبط محموله‌های همبرگر و گوشتی را که توسط کامیون‌ها از انگلستان وارد هلند می‌شد به نمایش گذاشت.
3 سال تلاش برای اثبات زنده بودن
3 سال تلاش برای اثبات زنده بودن
لیون: زنی در فرانسه از سال 2017میلادی در دادگاه‌های فرانسه در حال رفت‌وآمد است تا ثابت کند نمرده. به گزارش گاردین، از آنجا که طی پرونده‌ای که او در جریان آن باید خسارتی می‌پرداخت، مدارک مرگ او کامل و به دادگاه ارائه شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
چهارراه فخرآباد را بسیاری از مردم تهران می‌شناسند؛ چهارراهی که به‌خاطر مسجد فخر الدوله و ساختمانی که سال‌ها در اختیار مؤسسه ایران اسکرین بود و به ساختمان پرچم معروف شد و بعد‌تر تخریب و تبدیل به پاساژ شد.
کتاب «سیری در داستان‌های کوتاه از نشریات طنز و فکاهی» که مقطع زمانی سال 1286تا امروز را در برمی‌گیرد، به کوشش زنده‌یاد محمد رفیع ضیایی1395-1327 و غلامرضا کیانی رشید، به تازگی از سوی نشر مروارید منتشر شده است.
امروز سالروز درگذشت مردی است که برای نخستین‌بار پای شخصیت‌های داستانی مانند آلونسو کیشانوی شوالیه‌پوش و سانچو پانزا الاغ‌سوار را در قالب رمان دن‌کیشوت و ترجمه این اثر به ایران باز کرد.