20
پنج شنبه 18 دی 1399
شماره 8131
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نگاه/ پیدا و پنهان نمایشگاه مجازی کتاب

بسیاری از اهل کتاب در ایران منتظرند تا ببینند به‌عنوان نخستین تجربه، نمایشگاه مجازی بین‌المللی کتاب تهران چطور برگزار خواهد شد و چگونه به مخاطبانش و ناشران پاسخ خواهد داد؟
ویژه
دیگر توان نفس ‌کشیدن نداشتم... کرونا هم که بود. پزشک تشخیصش نوعی آلرژی سخت بود. توصیه‌اش مراجعه به کلینیک آلرژی.
چهارمین دوره «جشنواره بین‌المللی فیلم مالزی» که نسخه حضوری آن به‌دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود از ۱۵ ژانویه ۲۶ دی ۹۹ با حضور 4 نماینده از سینمای ایران به‌صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود.
با تأیید ورود کرونای جهش یافته انگلیسی در ایران، کاربران بسیاری در توییتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند؛ آن‌هم درحالی‌که طبق آمار رسمی بعد از ٣ ماه، تعداد فوتی‌های کرونا در کشور 2رقمی شده است.
طرح روز
آرکانزاس:‌ پزشک پاکستانی بدهی بیماران سرطانی‌اش را بخشید. به گزارش یورونیوز، دکتر عتیق که کلینیک مبارزه با سرطان را سال1991 میلادی در آرکانزاس آمریکا تاسیس کرده بود اکنون تصمیم گرفته بدهی 650هزار دلاری بیماران بی‌بضاعت خود را ببخشد.
پکن: خانواده‌ای چینی که به‌خاطر بهره‌مندی از غذا و سرویس‌های رایگان یک بیمارستان بیش از 6سال آنجا بستری بودند سرانجام با دخالت مقامات این کشور راضی شدند از این بیمارستان ترخیص شوند.

عکس روز

نورپردازی برج آزادی به مناسبت‌یادبود قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی در سالگرد این رویداد تلخ- تهران
مرگ تمام بیماران در اثر اتمام اکسیژن

مرگ تمام بیماران در اثر اتمام اکسیژن

قاهره: پس از اینکه بیمارستان الحسینیه مصر بار‌ها و بارها‌ تقاضای کپسول‌های اکسیژن برای این بیمارستان داد و کپسولی برای آنها فرستاده نشد، طی نیم ساعت تمام بیماران بستری شده در بخش آی‌سی‌یو در اثر خفگی و تنگی نفس جان باختند.
ساخت کوادکوپتر با برگ آناناس
ساخت کوادکوپتر با برگ آناناس
بانگی: پژوهشگران مالزیایی با استفاده از برگ درخت آناناس کوادکوپتر ساختند و آن را به پرواز درآوردند. به گزارش رویترز، پروفسور محمد طریق می‌گوید: استفاده از برگ درخت آناناس نه‌تنها برای محیط‌زیست مفید است بلکه حدود 20درصد وزن کوادکوپترها را کاهش می‌دهد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
نخستین همایش گفت‌وگوی تمدن‌ها با عنوان گامی به سوی رهایی از جنگ و جهان صلح آمیز در شهر زامبوانگا جنوبی در فیلیپین برگزار شد.
درآمدی نو بر روانکاوی نظریه و درمان نوشته آنتونی بیتمن را علیرضا طهماسب به فارسی برگردانده که به تازگی از سوی نشر نو منتشر شده است.
در بزرگراه مدرس شمال به جنوب در حال رانندگی هستید، نرسیده به راست گذر میرداماد خودروها از سمت راست سعی در ورود به لاین اصلی را دارند. درحالی‌که می‌دانند مسیر راست گذر برای ورود به بلوار میرداماد است نه پیچیدن به جلوی خودروهای لاین اول مدرس!