20
چهار شنبه 10 دی 1399
شماره 8124
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
باتوجه به رویکرد ارزشمند شهرداری ‌تهران در راستای تأکیدات احکام برنامه سوم توسعه شهرداری و حوزه گردشگری مرکز تهران و با زنده‌سازی گذر نمایش خیابان لاله‌زار و تلاش برای اجرای طرح‌هایی همچون خانه اتحادیه، تئاتر نصر، خانه‌های پیرنیا و وجود اماکنی همچون خانه‌ بوشهری‌ها، سینما متروپل و سینما ایران و تعداد قابل‌توجهی از دیگر سالن‌های نمایش تئاتر و سینما، امید تبدیل این خیابان فرهنگی-تاریخی-میراثی به یک هاب گردشگری با محوریت سینما، تئاتر و هنرهای آیینی نمایشی پررنگ‌تر و اجرایی‌تر خواهد شد.
سندیکای بولونیا که سابق بر این بخشی از فدراسیون فیلم کشور ایتالیا بود، اعلام کرده است در کتابی، آخرین فیلمنامه چارلی چاپلین به نام «وسواس» را منتشر می‌کند. سندیکای بولونیا در حقیقت آرشیو فیلم‌های سینمایی کشور ایتالیاست که سال1962 تاسیس شد.
حساب اینستاگرامی پدال گاز، عکس این خودروی کلاسیک ایمپالا مدل ١٩۵٩ را منتشر کرده است با قیمت ١٩ میلیارد تومان!
طرح روز
فلسطین اشغالی: سنگی تراش خورده که برای تیز کردن اشیاء استفاده می‌شده به‌عنوان قدیمی‌ترین ابزار دست بشر شناخته شد. به‌گزارش دیلی‌میل، قدمت این سنگ که در غاری در فلسطین‌اشغالی یافت شد
آتلانتا: مرد بی‌خانمانی که پس از مشاهده آتش‌سوزی در پناهگاه حیوانات، جانش را به خطر انداخت و تمام حیوانات این پناهگاه را نجات داد به‌عنوان قهرمان شهر آتلانتای آمریکا معرفی شد.

عکس روز

مزین شدن پل‌های عابر پیاده سطح شهر به تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت فرمانده محبوب سپاه قدس
رکورد 10میلیون سفر کریسمسی آمریکا

رکورد 10میلیون سفر کریسمسی آمریکا

نیویورک: مردم آمریکا با ثبت رکورد 10میلیون سفر در زمان تعطیلات کریسمس رکورد جدیدی در روزهای اخیر و بی‌توجه به هشدار‌های مقام‌های بهداشتی کشور‌شان ثبت کردند.
تأخیر 23قطار به‌خاطر قوی سوگوار
تأخیر 23قطار به‌خاطر قوی سوگوار
کاسل: قویی که روی ریل‌ راه‌آهنی در آلمان به سوگ جفت خود نشسته بود حرکت ۲۳قطار را برای حدود یک ساعت به تعویق انداخت تا سرانجام آتش‌نشانان از راه رسیدند و او را به محل دیگری بردند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اینکه سارقان این مطلب را بخوانند جای تردید جدی دارد، ولی محال نیست. گاهی در خبرها می‌خوانیم که برخی سارقان سرقت‌ها و کلاهبرداری‌های خود را با اتکا به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها طراحی می‌کنند.
«در ستایش ژاندارک» نوشته کریستین دوپیزان با ترجمه علیرضا اسماعیل‌پور و «شنبه گلوریا» نوشته ماریو بندتی با برگردان لیلا مینایی 2 عنوان کتاب جدیدی هستند که از سوی نشر ماهی منتشر شده‌اند.
آزادسازی واردات حدود هزار قلم کالا که به‌تازگی توسط وزارت بازرگانی اعلام شده است، باتوجه به اینکه نظر کارشناسانه گمرک نسبت به تعیین سود بازرگانی آنها مورد توجه قرار نگرفته است، هرگز باعث کاهش قاچاق کالا نخواهد شد.