20
دو شنبه 1 دی 1399
شماره 8116
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

می‌روی که خسته شوی و برگردی

قصه شهر
در گوشه‌ای از یک مرکز خرید شهری، چند مبل برای نشستن گذاشته‌اند، برای استراحت تا اگر کسی از پیاده‌روی خسته شد و خواست برای دقایقی نفس تازه کند، آنجا بنشیند.
ویژه
چطور می‌توانیم از تجربه‌ها، نوشتن‌ها، طرح‌های پیش از داستان و سختکوشی‌هایی که نویسنده‌های مطرح داشته‌اند بهره ببریم و بیش و کم بتوانیم شیوه پلات یا طرح‌نویسی آنها و سپس تبدیل آن‌ را به داستانی کامل یا رمان به‌کار ببریم.
«بوستان سعدی» را باید شناسنامه ادبی ایران و ایرانی به شمار آورد. کتابی سرشار از پند و حکمت که با زبانی بسیار فاخر و شیرین برای حافظه تاریخی و ادبی ایران باقی مانده است.
طرح روز
سازمان دارو و غذای سنگاپور با تأیید گوشت‌های آزمایشگاهی خرید، فروش و مصرف این گوشت‌ها را در  این کشور مجاز اعلام کرد.
رستورانی در آمریکا که 157سال با نام «کیلیف‌هاوس» مشهور است و در تمام این مدت پذیرای مشتری‌ها بوده به‌علت محدودیت‌های پس از شیوع کرونا به‌مدت 2هفته تعطیل شد.

عکس روز

عکس روز
گزارش‌های جعلی نیویورک‌تایمز

گزارش‌های جعلی نیویورک‌تایمز

روزنامه نیویورک‌تایمز، پس از آنکه در پادکستش درباره گروه داعش، تناقض‌های خبری یافت، جایزه‌ای را پس داد و از دریافت‌ جایزه دیگری خودداری کرد.
دومین گاف نیروی فضایی آمریکا
دومین گاف نیروی فضایی آمریکا
پس از گذشت حدود یک سال از رونمایی لوگوی نیروی فضایی آمریکا که تا 90درصد شبیه لوگوی فیلم جنگ ستارگان بود اکنون هم یکی از افسران این نیروی نظامی جدید آمریکا سوژه رسانه‌ها شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
علی رادمند، طراح، دیروز و در روز پرستار با انتشار این کارتون در اینستاگرام از تلاش‌های بی‌دریغ پرستاران در مراقبت از بیماران کرونایی  قدردانی کرد.
قصیده گلمکانی، فیلمساز ایرانی در جمع هیأت انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره کانادایی قرار گرفت.