20
سه شنبه 8 مهر 1399
شماره 8050
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقطه ضعف‌های نهادهای مدنی

هرچند رد پای نهادهای مدنی را درگذشته‌های دور می‌توان یافت اما این نهادها با سازوکار فعلی، محصول دوران جدید هستند، دورانی که جامعه تکامل یافته، تقسیم کار اجتماعی صورت گرفته وروابط اجتماعی پیچیده‌تر شده است.
ویژه
در بزرگراه آزادگان می‌رفتیم. یک پژو ۴۰۵ با سرعت زیادی از چپ ما سبقت گرفت. دیدم کمی جلوتر ناگهان از چپ به راست پیچید تا از حاشیه بزرگراه ادامه مسیر دهد.
درباره ریشه‌شناسی نام تهران اختلاف نظر زیادی وجود دارد. شماری از پژوهشگران «ران» را پسوندی به‌معنای دامنه گرفته‌اند و شمیران و تهران را بالادست و پایین‌دست خوانده‌اند.
طرح روز
مقام‌های سریلانکا کانتینر‌های حاوی زباله انگلستان را به‌دلیل وجود زباله‌های سمی در آنها به این کشور بازگرداندند.
کودکی در آمریکا پس از دیدن یک اسکلت او را به‌عنوان بهترین عروسک خود انتخاب کرد و هیچ جا بدون او نمی‌رود.

عکس روز

عکس روز
حمله اشتباه پلیس به طرفدار‌ها

حمله اشتباه پلیس به طرفدار‌ها

پس از یورش پلیس آمریکا به خانه‌ای در ایالت دالاس این کشور که مردی آنجا را به‌عنوان محل حمله تروریست‌ها معرفی کرده بود مشخص شد آنجا فقط چند جوان در حال تماشای مسابقه‌های هاکی روی یخ هستند.
زندان به‌خاطر بدگویی از یک هتل
زندان به‌خاطر بدگویی از یک هتل
یک آمریکایی که پس از اقامت در هتلی واقع در سواحل جزیره کوه‌چانگ تایلند از خدمات این هتل ناراضی بود میزان نارضایتی خود را در سایت‌ پربازدید تریپ‌ادوایزر، بارگذاری کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
سیدمحسن حبیبی که برخی از او به‌عنوان پدر شهرسازی ایران یاد می‌کنند، در حالی ششم مهرماه سال‌جاری دار فانی را وداع گفت که دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران از سال‌1381 از تدریس، مشاوره‌های حرفه‌ای و افزون بر این در سمت‌های اجرایی از او بهره می‌برد.