24
چهار شنبه 4 تیر 1399
شماره 7970
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بستن اینستاگرام مهم‌تر است یا معیشت مردم؟

یادداشت
زمان زیادی از شروع به کار مجلس یازدهم نمی‌گذرد و در این مدت کوتاه نمی‌شود درباره عملکرد پارلمانی که تازه تشکیل شده قضاوت کرد.
ویژه
فرزندان سرزمین پهناور فقر، بی‌پناهان محله‌هایی مثل میدان گمرک، مولوی، هرندی، شوش، باغ آذری یا هر جای دیگر که داغ نداری و بی‌برگی دارند، بروبچه‌های سرد و گرم‌ چشیده‌ای هستند.
دستگاه‌ها و فرآورده‌های بسیاری برای سفید کردن دندان وجود دارند، از جمله خمیردندان‌های سفید‌کننده دندان، ژل‌ها، دهان‌شویه‌ها، نوارها، قالب‌ها و فرآورده‌های سفیدکننده‌ای که دندانپزشک به شما می‌دهد.
​​​​​​​«ماهی سیاهه»، نوشته لئو لیونی با ترجمه غلام‎رضا امامی، مجموعه‎ای از 4 کتاب به اسم‎های «نوازنده»، «شاعر»، «هر چیزی رنگی دارد» و «درخت الفبا» برای گروه سنی «ج» است.
طرح روز
​​​​​​​اسکس: زنی در انگلستان پس از یک سردرد طولانی بیش از 2‌ماه قادر به صحبت کردن نبود تا اینکه پس از بهبودی لهجه‌اش تغییر کرد.
​​​​​​​ریاض: وزارت حج عربستان سعودی خبر داد که مراسم «حج» امسال با شرایطی ویژه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود و شمار محدودی در آن شرکت دارند.

عکس روز

عکس روز
دمای سیبری به 38درجه بالای صفر رسید

دمای سیبری به 38درجه بالای صفر رسید

​​​​​​​مسکو: دمای هوای ۳۸ درجه سانتی‌گراد در شهری واقع در سیبری به ثبت رسید که گفته می‌شود حدنصاب جدیدی برای گرما در مدار شمالگان است.
قطع دستگاه اکسیژن بیمار هندی
قطع دستگاه اکسیژن بیمار هندی
​​​​​​​راجستان:‌ خانواده یک بیمار 40ساله که در اتاق بیمارستان دنبال پریزی برای وصل کردن پنکه سیار می‌گشتند، دوشاخه دستگاه اکسیژن مریض خود را از برق کشیدند تا پنکه را روشن کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​منوچهر غروی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: پژو مدل «پرشیا» که مدل تکامل یافته پژو405 است به‌زودی در بازار داخل عرضه می‌شود.
​​​​​​​بیست‌و‌یکمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه ۴ تیر ساعت ۱۶ با سخنرانی مهدی محبتی، عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان، به «خوانش ورق یار» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.