24
یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
شماره 7944
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روابط عمومی آینده، نیازمند چه الزاماتی است؟

شکی نیست که تمام سازمان‌ها، بنگاه‌ها و فعالیت‌ها اعم از اقتصادی و غیراقتصادی بدون ارتباط با فضای پیرامونی و افکارعمومی در تکمیل زنجیره ارزش خود دچار مشکلات و نارسایی می‎شوند.
ویژه
سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو‌ پایتخت روسیه، به‌طور موقت حضور شهروندان در قبرستان‌های این شهر را به جز کسانی که در مراسم خاکسپاری شرکت می‌کنند، ممنوع کرد.
ک دانشجو، بزرگ‌ترین تصویر از ادویه‌ را در جهان ایجاد کرد. به گزارش اسپوتنیک به نقل از UPI، در هند، نماینده کتاب گینس این رکورد را ثبت کرد.
شب ادراری و عدم‌کنترل ادرار که می‌تواند شب‌ها در هنگام خواب یا طی روز رخ دهد یکی از مشکلات شایع در کودکان و برخی نوجوانان است.
طرح روز
دولت ایتالیا دستورالعملی را صادر کرد که براساس آن از ۳‌ژوئن ۱۴‌خرداد سفرهای خارجی به مقصد یا از مبدأ این کشور آزاد می‌شود.
چین تأیید کرد که به شماری از آزمایشگاه‌های این کشور در اوایل شیوع کرونا دستور داده که نمونه‌های این ویروس را نابود کنند. ب

عکس روز

از دست باران کاری ساخته نیست، وقتی پیش از باریدنش چترهایمان را باز می کنیم.

ویروس کرونا به روده‌ها هم حمله می‌کند

ویروس جدید کرونا جزء ویروس‌های تنفسی رده‌بندی شده و از طریق قطرک‌های تنفسی منتقل می‌شود، اما گاهی بیماری کووید-۱۹ ناشی از این ویروس با علائم گوارشی مانند اسهال بروز می‌کند.
خانه‌ بی‌سقف
خانه‌ بی‌سقف
رمان «خانه‌ بی‌سقف» نوشته الیزابت برگ با ترجمه ندا لُهُردی از سوی نشر خزه منتشر شد.
خورشید که ۹۳‌میلیون مایل از ما فاصله دارد و منبع اصلی گرما و نور در زندگی ما انسان‌ها‌ست، فعالیتش کاهش پیدا کرده و گویا میدان مغناطیسی آن ضعیف‌تر شده و به همین علت اجازه می‌دهد تا توفان‌های سرشار از رعد و برق به‌وجود آمده و البته اختلال در فعالیت فضانوردان را هم موجب شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بچه‌هایی که پدرانشان در امور تحصیلی آنان مشارکت دارند، بیشتر در فعالیت‌های فوق‌برنامه شرکت کرده، از مدرسه لذت برده و نمرات بهتری در دروس کسب می‌کنند.
آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضاییه دیروز گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند.
پژوهشگران به‌تازگی مدعی شده‌اند که دهانشویه می‌تواند پیش از اینکه «کروناویروس» سلول‌های انسان را آلوده کند، آنها را نابود کند.