20
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
شماره 7936
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

* «عشق کلاسیک / عشق آبکی»*

به یاد حسین منزوی
یادداشت
سالروز درگذشت حسین منزوی شاعر زنجانی است‌. منزوی را سه‌گانه دوست دارم؛ او آذری است و ترکی می‌سراید، همراه با عمران صلاحی، دو ستاره درخشان آسمان دودگرفته جوادیه هستند که حتما شب‌هایی را با سوت قطار بیدار شده‌اند!
ویژه
در بهار امسال با همه بیماری بلا گونه‌اش، باران رحمت زمین را فرا گرفت و روزها تمام راه‌های گناه بسته شده و فرشته‌ها هلهله‌کنان فرود آمد‌ه‌اند.
پاریس: زمان ظاهر شدن ابرماه شکوفه‌ای امروز پنجشنبه، ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه به‌وقت هماهنگ جهانی گرینویچ است که به وقت ایران ساعت ۳:۱۵ عصر می‌شود.
طرح روز
طرح روز
نیویورک: تام کروز، بازیگر و تهیه کننده مشهور آمریکایی قرار است با همکاری اداره کل هوانوردی و فضای ایالات متحده به فضا برود و در آنجا فیلم بسازد.
یوتا: پلیس آمریکا پس از متوقف کردن یک خودروی لامبورگینی که راننده آن کودکی 5ساله بود با پاسخ غیرمنتظره این کودک نیز مواجه شد.

عکس روز

عکس روز
پارک حیات وحش لندن
خاکسپاری غریبانه نجف ‌دریابندری

خاکسپاری غریبانه نجف ‌دریابندری

پیکر مرحوم نجف دریابندری، نویسنده و مترجم پیشکسوت کشور دیروز چهارشنبه ۱۷اردیبهشت در بهشت سکینه کرج فقط با حضور بستگان متوفی، به خاک سپرده شد.
یک روز معمولی در اداره امور مالیاتی
یک روز معمولی در اداره امور مالیاتی
در پاییز سال ۱۳۹۷، 2سال پس از تسویه حساب با اداره امور مالیاتی هرمزگان، پیامکی دریافت کردم مبنی بر 90میلیون ریال بدهی مالیاتی مربوط به سال ۱۳۹۱ و فردای آن روز هم پیامکی دیگر مبنی بر 20میلیون ریال بابت بدهی در تأخیر پرداخت مالیات!
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مجله فورفورتوی انگلیس نام 100‌مربی برتر تاریخ فوتبال جهان را منتشر کرد که سرآلکس فرگوسن در صدر این جدول و در مکان اول قرار دارد.
یک مقام بانک جهانی در واشنگتن اعلام کرد؛ هیأت مدیره این بانک قرار است روز سه‌شنبه این هفته درباره وضعیت وام‌های معوقه این بانک برای ایران تصمیم‌گیری کند.
پاریس: مطابق ارزیابی اداره آمار اتحادیه اروپایورواستات، نسبت افرادی که در مواجهه با هزینه‌های پیش‌بینی نشده مشکل مالی دارند در سال ۲۰۱۲ به اوج خود رسید و تا مرز ۴۰ درصد افزایش یافت.