24
چهار شنبه 23 بهمن 1398
شماره 7879
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شورش با دلیل

یادداشت
شورش با دلیل شهاب حسینی علیه مسعود کیمیایی، واکنش‌های فراوانی را بر انگیخته است.
ویژه
​​​​​​​نشست هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «بنیاد حق طبیعی» اختصاص دارد که با حضور آرش اباذری، شروین مقیمی و سید مسعود حسینی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
​​​​​​​نتایج یک تحقیق تازه نشان می‌دهد سیگارها فقط در زمان روشن بودن سمی نیستند، بلکه حتی زمانی که خاموش و سرد می‌شوند نیز به متصاعد‌کردن گازهای سمی ادامه می‌دهند.
اختلالات کارکردی دستگاه گوارش از برهمکنش پیچیده مسائل جسمی، روان شناختی و اجتماعی حاصل می‌شوند.
طرح روز
​​​​​​​کالیفرنیا: ‌شرکت اپل به‌دلیل کند کردن تلفن همراه آیفون مشتری‌هایش و اطلاع‌رسانی نکردن به آنان در فرانسه، قبول کرده است مبلغ ۲۵میلیون یورو به‌عنوان جریمه بپردازد.
​​​​​​​ریودژانیرو: پله، اسطوره جهان فوتبال که مدتی است از ناحیه لگن دچار ناراحتی است نمی‌خواهد او را با عصا و صندلی‌چر‌خدار ببینند.

عکس روز

عکس روز
کمک طوفان به رکورد سفر هوایی

کمک طوفان به رکورد سفر هوایی

​​​​​​​لندن: یک فروند هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز با کمک انرژی ناشی از باد‌های طوفان کی‌را توانست رکورد سفری هوایی را تا 80دقیقه بهبود ببخشد.
مشاهده گوگرد دی‌اکسید در ووهان
مشاهده گوگرد دی‌اکسید در ووهان
​​​​​​​نیویورک: تصویری ماهواره‌ای، ابر بزرگی از گوگرد‌اکسید SO2 را بر فراز شهر ووهان کانون انتشار کرونا ‌ویروس نشان می‌دهد؛ ابری که دانشمندان حدس می‌زنند ناشی از سوزاندن اجساد قربانی‌های این ویروس باشد.
مهارت
​​​​​​​چانه‌زدن و معامله کردن بی‌فایده‌ترین شیوه تربیتی است.

کِلک

اجازه نده ظواهر فریبت بدهند.

ملاقات مجازی با فرزند درگذشته

​​​​​​​تلویزیون کره در یک برنامه‌ مادری را نشان داد که با عینک‌ واقعیت مجازی، دخترش را ملاقات کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​پژوهش‌های دانشمندان نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که اهل مطالعه‌اند، نسبت به کسانی که مطالعه ندارند سلامتی فیزیکی و ذهنی بیشتری دارند.
رمان «روزگار عصیان» نوشته ژانت والز با ترجمه حمیدرضا همایونی‌فر منتشر شد.
​​​​​​​آیت‌الله سیدمحمود طاهری خرم آبادی، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز احراز نکردن التزام عملی به اسلام توسط شورای نگهبان را دلیل رد صلاحیت برخی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.