24
سه شنبه 24 دی 1398
شماره 7857
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روزهای شیدایی مردم

روایت
پدرم مرده بود و من دچار شیدایی عجیبی شده بودم.
ویژه
سعی کردم فیلترشکن را فعال کنم تا با سرکشی به توییتر در جریان واکنش‌ها به روشن شدن دلیل واقعی سرنگونی هواپیما قرار بگیرم.
برنامه‌ها و راهبردهای توسعه پایدار، حول و حوش 50 سالی است که به جوامع راه یافته و آنها را در قالب متوازن براساس چشم‌اندازشان پیش می‌برد.
پرنده که برخاست، امید را پرواز می‌داد.
طرح روز
​​​​​​​مونترال: ظرف پلاستیکی ماستی که برای مراسم المپیک سال 1976میلادی در مونترال ساخته شده بود، پس از حدود 44سال صحیح و سالم وارد ساحل خلیج کاستابلانکا در اسپانیا شد.
​​​​​​​توکیو: میلیاردر ژاپنی با هدف اثبات این ادعا که پول فقط در زمان محدودی ممکن است فرد را خوشحال کند قصد دارد 9میلیون دلار به هزار کاربر‌ توییتر بدهد.

عکس روز

عکس روز
تخت مقوایی در انتظار المپیکی‌ها

تخت مقوایی در انتظار المپیکی‌ها

​​​​​​​توکیو:‌ خبرنگار‌ها از دهکده المپیک 2020که قرار است در توکیو برگزار شود عکس‌هایی منتشر کردند که نشان می‌دهد تختخواب‌هایی که ورزشکار‌ها باید روی آنها بخوابند همگی مقوایی هستند.
نجات ندادن عکس کیم‌جونگ‌‌ایل
نجات ندادن عکس کیم‌جونگ‌‌ایل
​​​​​​​پیونگ‌یانگ: زنی در کره‌شمالی پس از اینکه فرزندش را از سوختن در آتش‌سوزی خانه‌اش نجات داد یکراست راهی زندان شد.
دریچه
​​​​​​​محققان ایتالیایی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند، کودکانی که بیشتر کتاب می‌خوانند در سال‌های آینده درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

تولید طلا از پلاستیک

دانستنی‌ها
​​​​​​​محققان مؤسسه فناوری فدرال سوئیس ETH، شکل جدیدی از طلا را ابداع کرده‌اند که همان خلوص طلای ۱۸ عیار را دارد اما وزن آن یک دهم وزن طلای معمولی است.

کلاس اولی، کتاب اولی

ویترین
​​​​​​​کتاب‌های «کلاس اولی، کتاب اولی» در 5سطح  برای دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی از سوی نشر افق منتشر شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​نتایج یک بررسی آماری حاکی از آن است، میزان افسردگی در هنگ کنگ پس از ناآرامی‌های اخیر به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.
​​​​​​​دادگاه رسیدگی به اتهامات حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان صبح دوشنبه ۲۷دی در شعبه۱۴۱۰ دادگاه عمومی تهران برگزار می‌شود.
ویرانی‌هایی که توسط انسان‌ها ایجاد می‌شود هیچ‌گاه جبرانی نخواهد داشت.