16
پنج شنبه 5 دی 1398
شماره 7841
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مار در پستوی خانه

روایت
من و سیدمحسن و غلو کلاس اول دبستان بودیم.
ویژه
​​​​​​​بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب شناور جهان، کشتی‌ای است به نام «پیام‌آور امید» که در کشورهای مختلف توقف می‌کند و کتاب‌های متنوعی از انتشارات کشورهای گوناگون را به‌فروش می‌رساند.
​​​​​​​684میلیون و 487هزار و 344سهم از سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس به ارزش بیش از 2492میلیارد و 145 میلیون ریال در 9ماه نخست سال جاری در بازار اوراق بهادار تهران فروخته شد.
قرص‌های پنهان در کیک، آلودگی هوا، جریان بوی بد، آنفلوآنزا و اعتراضات آبان، همه یک سؤال را به ذهن متبادر می‌کند؛ آیا مردم فراموش شده‌اند؟
طرح روز
​​​​​​​مسکو: بنا به گزارش روزنامه شرق‌الاوسط به نقل از سایت رسمی این موزه که در منطقه جنوب اورال قرار دارد، قطعه‌ای از شهاب‌سنگ معروف چلیابینسک، واقع در داخل یک هرم شیشه‌ای برای مدتی در هوا بلند شد و باعث شد زنگ هشدار در موزه به صدا درآید.
​​​​​​​نیویورک: به گزارش زیست آنلاین، براساس برآوردهای دفتر Met، با پیش‌بینی دمای جهانی بیش از ۱.۱ درجه سانتی‌گراد بالاتر از میانگین سال‌های پیش از انقلاب صنعتی، سال آینده یکی دیگر از گرم‌ترین سال‌ها خواهد بود.

عکس روز

عکس روز
کاهش زاد و ولد در ژاپن

کاهش زاد و ولد در ژاپن

​​​​​​​توکیو: شمار نوزادانی که سال ۲۰۱۹ میلادی در ژاپن به دنیا آمدند پایین‌ترین میزان طی نیم‌قرن گذشته در این کشور بوده و رکوردی تاریخی را از این حیث به جای گذاشته است.
ممنوع‌الخروجی تابلوی مسیح
ممنوع‌الخروجی تابلوی مسیح
​​​​​​​پاریس: دولت فرانسه تابلوی تازه کشف شده شوخی با مسیح را ممنوع‌الخروج کرد.
روزنه
افزایش مهارت‌های یادگیری و خواندن در کودکان گاهی برای والدین بسیار مشکل است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، مجموعه گفت‌وگوهای پژوهشی اصغر زارع کهنمویی را در حوزه اخلاق روانه بازار کتاب کرد.
همه می‌خواهند بشریت را عوض کنند، ولی افسوس هیچ‌کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند.