16
پنج شنبه 28 آذر 1398
شماره 7835
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اقتباس سینمایی از «مرشد و مارگاریتا»

دریچه
​​​​​​​قرار است به‌زودی یک فیلم سینمایی براساس رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخائیل بولگاکف به کارگردانی باز لورمن، کارگردان استرالیایی ساخته شود.
ویژه
​​​​​​​رمان «تیمبوکتو» نوشته پل استر با موشکافی و غمی نامتعارف روایت می‌شود.
​​​​​​​براساس گفته دانشمندان اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده، نوامبر۲۰۱۹ آذرماه دومین‌ماه نوامبر گرم در رکورد جهانی اقلیمی ۱۴۰ساله اخیر بود.
حس می‌کنیم حتما از کار اخراجمان می‌کنند یا کسی که دوستش داریم، به‌زودی از دنیا خواهد رفت.
طرح روز
​​​​​​​یورکشایر:‌ راننده‌ای در انگلستان پس از استفاده از افشانه خوشبو‌کننده در خودرواش هنگامی که قصد داشت با فندک سیگارش را روشن کند خودرو‌اش منفجر و دچار حریق شد.
​​​​​​​ریودژانیرو: آژانس بهداشت ملی برزیل Anvisa اعلام کرد این کشور نیز به جمع کشور‌هایی پیوست که در آنها واردات، تولید و فروش چربی‌های ترانس ممنوع است.

عکس روز

عکس روز
مترسک مادر برای آرامش فرزندش

مترسک مادر برای آرامش فرزندش

​​​​​​​توکیو: زنی در ژاپن برای آرامش فرزند خردسالی که در خانه دارد هنگامی که ناچار است او را تنها بگذارد از ماکتی استفاده می‌کند که فرزندش خیال کند او هنوز در خانه است.
کشف آدامس 5هزار و 700ساله
کشف آدامس 5هزار و 700ساله
کپنهاگ: دانشمندان دانمارکی صمغ 5هزار و 700ساله‌ درختی به نام توس را یافتند که به وسیله آن ژن کامل انسانی که آن‌را جویده بود استخراج شد.
روزنه
​​​​​​​بسیاری از والدین برای رشد و پیشرفت فرزندشان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دوست دارند فرزندشان از کودکان دیگر باهوش‌تر و موفق‌تر باشد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
سال‌ها پیش آقای جوانی را می‌شناختم که مو لای درز کارهایش نمی‌رفت؛ سختگیر و بسیار حسابگر.
اهل تناسخ بر این باورند که روح آدمی پس از جدایی از جسم با همان خصوصیات پیشین به کالبد جدیدی منتقل می‌شود و به حیات خود ادامه می‌دهد.
​​​​​​​تیم ملی بوکس ایران برای انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی بوکس ترکیه بامداد دیروز عازم آنکارا شد.