24
شنبه 23 آذر 1398
شماره 7830
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عین‌الیقینِ میانجی

روایت
رئیس می‌گوید: «مگر قرار ما این نبود که ساعت هشت‌ونیم تشریف بیاورید تا چهار... به بقیه هم گفته‌ایم، بیشتر بمانند اضافه‌کارشان را می‌گیرند.»
ویژه
​​​​​​​استاد رمضان سلمانی بردری دوتارنواز و یکی از گنجینه‌های موسیقی شمال خراسان رضوی به دیار باقی شتافت.
حسن از همان بچگی آرزوها و عادت‌های عجیبی داشت.
یکی از اتفاقات مهم فرهنگی که 24آذرماه1398 ساعت15 به‌وقوع خواهد پیوست، افتتاح موزه «مؤسسه توفیق» در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی در نیاوران، خیابان شهید پورابتهاج، شماره21 است.
طرح روز
​​​​​​​جزیره باستوری: زندانی در نروژ که حدود 100زندانی دارد، به‌عنوان یکی از مرفه‌ترین زندان‌های جهان شناخته می‌شود.
​​​​​​​ویلنیوس: در فرودگاه بین‌المللی لیتوانی، درخت کریسمسی نصب شده که تمام شاخ و برگ‌های آن از وسایل خشنی مانند اسلحه، چاقو و قیچی ساخته شده است.

عکس روز

عکس روز
آزمون رانندگی پسر به جای مادر

آزمون رانندگی پسر به جای مادر

​​​​​​​ریودوژانیرو: پسر 43ساله‌ یک زن 60ساله در برزیل پس از اینکه مادرش 3بار در آزمون رانندگی رد شد، با پوشیدن لباس زنانه قصد داشت به‌جای او در آزمون رانندگی شرکت کند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
بازدید از محل خیانت کلینتون
بازدید از محل خیانت کلینتون
​​​​​​​واشنگتن:‌ دونالد ترامپ با بازدیدکننده‌های کاخ‌سفید مانند یک راهنمای تور مسافرتی همراه شد و محل دقیق خیانت بیل‌کلینتون به همسرش را نشان داد.
سلامت
​​​​​​​به گفته محققان چینی، افرادی که خواب شبانه و چرت نیمروزی‌شان بسیار طولانی است تا ۸۵ درصد با ریسک سکته مواجه هستند.

قصه‌های کهن

ده آدمی بر سفره‌ای بخورند و دو سگ بر مرداری با هم به سر نبرند.

خوابیدن بدون دردسر

مهارت
​​​​​​​برای کودکانی که در به خواب رفتن پس از رفتن به رختخواب مشکل دارند می‌توان از عادت‌های مطلوب زمان خواب با موفقیت استفاده کرد؛ ازجمله داستان، خواندن ، خوردن یک نوشیدنی یا مالش دادن پشت کودک.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​«ادموند گانگلیون و پسران» نخستین کتابی است که ژوئل الگوف، نویسنده کتاب‌های «سرگیجه» و «چرا اینجا روی زمین نشسته‌ام» را به دنیای ادبی شناساند.
​​​​​​​رویارویی با مرگ و به تعویق افتادن آن موجب می‌شود همه‌‌چیز چنان گرانبها، مقدس و زیبا به‌نظر بیاید که دوست داشتن، در آغوش گرفتن و غرق شدن را بیش از هر زمان دیگری احساس کنم.
آخرین قیمت انواع خودروی صفرکیلومتر مدل1378 که توسط مراکز همگانی خرید و فروش خودروی شهرداری تهران ارزیابی شده، به شرح مقابل است: