12
پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398
شماره 7652
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کودک را کلافه نکنید

مهارت
اگر کودکتان اتاقش را تمیز نمی‌کند مهم نیست.
ویژه
برای همه ما پیش آمده است که برای خرید، تعمیر وسیله، دریافت خدمات و خلاصه رفع خیلی از نیازها به مغازه،‌ فروشگاه یا محل کسب و کاری رجوع کنیم.
کسانی که در سفرهای درون شهری سوار اتوبوس‌های تندرو – بی‌آرتی – شده‌اند، لابد نوشته‌ای را با این مضمون که اولویت نشستن با معلولان و سالمندان است، دیده‌اند.
«شناخت تفاوت‌های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک» کتابی است نوشته منصوره رحمانی و با تیتر فرعی «ارتقای کیفیت زندگی مشترک در منظر تفاوت‌های زوجین».
طرح روز
میدلندز: ‌مامور پستی در انگلستان پس از ناموفق بودن برای گرفتن وسیله نقلیه مناسب از اداره پست منطقه خود، با وسیله‌ای نامه‌ها را رساند که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
ابوظبی: اماراتی‌ها بیمارستان مجهزی برای شاهین‌ها برپا کرده‌اند که مانند یک بیمارستان فوق‌تخصصی، تمام امکانات پزشکی را داراست و افزون بر این، بیمارستان یاد‌شده ظاهری کاخ‌مانند دارد.

عکس روز

مه‌لقا‌ خانی در چندین کورس اسبدوانی مقام نخست را کسب کرده است.
بزرگ‌ترین محرومیت از ارث

بزرگ‌ترین محرومیت از ارث

هنگ‌کنگ: یک سرمایه‌دار با نام وینگ چینگ شه تصمیم گرفته تا 3‌فرزندش را از ثروت بیش از ۳۱۰‌میلیون پوندی خود محروم کند.
فیلیپین، زباله کانادا را پس می‌دهد
فیلیپین، زباله کانادا را پس می‌دهد
مانیل:‌ رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین تهدید کرد درصورتی که کانادا طی یک هفته آینده ده‌ها تن زباله متعلق به این کشور را پس نگیرد آنها را در سواحل کانادا رها خواهد کرد.
یادداشت
بعد از وقوع هر حادثه تلخ و بزرگی، مثل سیل و زلزله، موج همدردی‌ها در جامعه به‌راه می‌افتد و هرکسی سعی می‌کند به هر نحوی به‌قول‌معروف قدمی، قلمی و رقمی به هموطنان حادثه‌دیده کمک کند.

گرامیداشت طهمورث ساجدی

دریچه
مراسم یادبود طهمورث ساجدی، امروز پنجشنبه، دوازدهم اردیبهشت ساعت۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهیدبهشتی، خیابان شهید احمد قصیر بخارست، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

پَندَک

چو با خود رسیدم به صلح جهان

کِلک

مردی کوتاه‌قد اما قوی را با ژاکت چرمی میخ‌دار به یاد می‌آورم که از یک مسابقه بوکس در سالن مکانیک‌ها مستقیم سراغ ما آمده بود و جانی پینک بلافاصله پشت سرش از راه رسید.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
دکتر ذبیح‌الله صفا، مورخ، محقق و اندیشمند ایرانی در شهر کوبک آلمان درگذشت.
در بلخ، قحطی‌ای عظیم افتاد؛ چنان‌که یکدیگر را می‌خوردند. «شفیق» غلامی را در بازار، شادمان و خندان دید. گفت: «ای غلام، چه جای خرمی‌ست؟ نبینی که خلق از گرسنگی چونند؟»
امروز روز زیبایی خواهد بود اگر با اکسیر مهربانی اندوه از دل بزداییم و با اعجاز لبخند شادی‌آفرین باشیم و از یاد نبریم به دوستان و عزیزانمان شادی و مهربانی را هدیه کنیم.