24
سه شنبه 30 مرداد 1397
شماره 7462
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دوستی داشتم که...

یادداشت
دوستی داشتم که می‌گفت پدرم هر وقت حقوق می‌گرفت یا پولی از جایی گیرش می‌آمد، بخشی از آن را پس‌انداز می‌کرد برای روز مبادا.
ویژه
زندگی در این دنیا سراسر گرفتاری و مسئولیت است؛ گویی انسان برای این آفریده می‌شود که در حیات دنیوی خود، آیینه وجودش را صیقل دهد و در گیرودار این آزمون سرنوشت‌ساز برای دنیای ابدی و زندگی جاویدان آماده شود.
حضور شعر و جریان آن در جامعه و به‌شکلی در متن زندگی مردم دلایل و عوامل مختلفی دارد. یکی از آنها پسندیده و مورد قبول واقع شدن است. تاریخ گواه این است که مردم بهترین منتقد شعر و در کل آثار ادبی و هنری‌اند.
جویی در میان انبوه چیزهایی که مادرش جمع‌آوری کرده بود باوری خرافی می‌دید که احساس می‌کرد باید با آن مبارزه کند؛ این باور که هرچیزی ارزشی دارد.
طرح روز
نگاه امروز: داود کاظمی
رم: طرفداران پروپاقرص تیم فوتبال لاتزیوی ایتالیا در نامه‌ای خواهان ممنوعیت حضور زنان در بخش‌هایی از سکوهای تماشاچیان در ورزشگاه المپیک شهر رم شده‌اند
رم: زن بریتانیایی پس از سقوط از یک کشتی کروز نروژی 10ساعت در دریای آدریاتیک شناور بود تا اینکه سرانجام توسط گارد ساحلی کرواسی نجات پیدا کرد.

عکس روز

عکس روز
لبه تاریکی/ برنده مسابقه عکاسی از پرنده‌ها- استرالیا
اجاره بیلبورد برای عذرخواهی

اجاره بیلبورد برای عذرخواهی

بمبئی: مرد هندی برای عذرخواهی از نامزدش متنی نوشته و برای انتشار آن 300بیلبورد را اجاره کرد. نیلش‌ خدکار 25ساله فکرش را هم نمی‌کرد پس از یک مشاجره ساده، نامزدش او را رها کند.
کشف پنیر ۳۲۰۰ ساله
کشف پنیر ۳۲۰۰ ساله
قاهره: باستان‌شناسان در آرامگاه یک مقام مصر باستان، قدیمی‌ترین پنیر از دنیای باستان را یافته‌اند. قدمت این پنیر به ۳۲۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.
خبر
پرویز هادی ، نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با پیروزی مقابل حریف چینی در فینال، سومین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد.

عکس خبر

عکس خبر
خداحافظی حجاج با خانواده‌هایشان

مجنون که خاک می‌بیخت

قصه‌های کهن
شخصی مجنون را در راهی دید که خاک را الک می‌کرد. آن شخص از او پرسید، تو به دنبال چه چیزی می‌گردی

کِلک

کِلک
ویرجینیا وولف را دوست دارم که می‌گوید: زندگی یک ردیف فانوس نیست که به تناسب کنار هم آویخته شده باشند
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
آبمیوه‌های صنعتی به اندازه نوشابه‌ها می‌توانند سلامت شما را به خطر بیندازند. نام آبمیوه انتخاب سالم‌تری را به ذهن می‌آورد که درواقع چنین نیست.
لئون داویدوویچ تروتسکی در اوایل تشکیل اتحاد شوروی که چهره‌ای تأثیرگذار و بانفوذ به‌حساب می‌آمد به‌عنوان کمیسر خلق برای روابط خارجی انتخاب شد.
نق زدن والدین، کودکان را از داشتن تفکر خلاق و ارتباط سالم دور می‌کند و باعث می‌شود کودکان محدود فکر کنند.