24
شنبه 20 مرداد 1397
شماره 7453
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آرامش اردکی و خواهران ووشوکار

یادداشت
کلاغ‌ها طوری روی درخت‌های خانه چنبره زده بودند که زمان ناگهان پرت‌ات می‌کرد به حیاطی که کاج‌ها و چنار‌ها هنوز فاتحان بلامنازعش بودند و من و دخترعموهای آرش زیرشان تاب‌سواری و یک‌قل ‌دو‌قل بازی می‌کردیم.
ویژه
رنج زیستن در این روزها، رنجی ا‌ست که بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این ‌روزها با هرکس که روبه‌رو می‌شوم، بلافاصله از نابسامانی‌ها حرف می‌زند!
بسیاری از پدیده‌ها و موقعیت‌ها در دوره ما معنی کامل‌تر، آمیخته با ابهام یا به‌کلی متفاوت از گذشته یافته‌اند. از آن جمله برد و باخت و شکست و پیروزی است.
در کتاب «ری برد بری» با زیرعنوان آخرین مصاحبه و گفت‌وگوهای دیگر که به همت «سم ولر» منتشر شده، آخرین مصاحبه با برد بری نیز چاپ شده است
طرح روز
نگاه امروز: داود کاظمی
بن: شرکت خودروسازی بی‌ام‌دبلیوی آلمان ۳۲۴ هزار خودروی دیزلی خود را در پی تشخیص نقص فنی منجر به آتش‌سوزی از سراسر اروپا جمع خواهد کرد.
بوداپست:‌ برگزاری نمایشگاهی از آثار فریدا‌ کالو، نقاش مکزیکی در مجارستان اعتراض راستگرایان در این کشور را برانگیخت.

عکس روز

عکس روز
هفتمین روز فرار مردم پرتغال از آتش‌سوزی
پرداخت جریمه برقع توسط میلیاردر

پرداخت جریمه برقع توسط میلیاردر

الجزیره: یک تاجر میلیونر الجزایری می‌گوید می‌خواهد به کپنهاگ برود و جریمه زنانی را که از سوی دولت این کشور به‌دلیل برقع‌پوشی جریمه شده‌اند، بپردازد.
مسافران چتر به‌دست در قطار
مسافران چتر به‌دست در قطار
مانیل:‌ مسافر‌های قطاری در فیلیپین به‌علت چکه مداوم سقف واگن‌ها با چتر وارد قطار می‌شوند.
سوژه روز
در خبر‌ها آمده بود که گدا‌های برخی کشور‌های جهان به دستگاه کارتخوان مجهز شده و بسیار مدرن عمل می‌کنند.

نجات توسط یگان ویژه

خوش خبر
یکی از ماموران یگان ویژه در حاشیه درگیری‌های بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان کودکی را در آغوش گرفته و از محل حادثه دور کرده است.

کجا کوتاه نیاییم؟

مهارت
پدر و مادرها نباید در بسیاری موارد رأی و نظر خودشان را به فرزندانشان تحمیل کنند اما حتما در 2مورد مقابل کودک خود کوتاه نیایید

کِلک

کِلک
تو خفه شو! زن‌ها تو جنگ هیچی ندیده‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شما نمی‌توانید همه را از خود خرسند و خشنود کنید، پس اجازه ندهید انتقادها شما را نگران کنند.
یکی از پیران طریقت به همراه شاگرد تازه‌اش در راهی می‌رفتند. شاگرد مقداری طلا در کیسه‌ای گذاشت و برای روز مبادا آن طلا را به دور از چشم استاد با خود آورده بود.
امین تارخ بازیگری که در ایفای نقش‌هایی چون شیخ‌حسن جوری در سریال سربداران و بوعلی سینا در سریالی به همین نام خوش درخشید یکی از نخستین‌ کلاس‌های بازیگری ایران را نیز پایه‌گذاری کرد.