28
دو شنبه 28 خرداد 1397
شماره 7408
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بله حق با عادل فردوسی‌پور است؛ فوتبال شاید تنها جایی است که انسان، خیلی سریع، به‌سرعت فقط 90دقیقه به آرزوهایش می‌رسد.
حالا دیگر چُلمنی و مخموری بهروز را نگاه نکن. بزن‌بهادر قدیم ازپاافتاده است. غروب‌ها می‌آید یک چهارپایه می‌گذارد دم دکان تخمه آفتابگردون‌فروشی عزیزالله و رهگذران را نگاه می‌کند.
بحران کمبود آب
صخره‌های 18‌تنی شمال یورکشایر را که طبیعت برای تراشیدن و روی هم چیدن آنها 320میلیون سال وقت صرف کرده بود در عرض چند ثانیه چند جوان بریتانیایی خرد کردند.
زمانی که اریتره در سال۱۹۹۳ ‌میلادی استقلال خود را اعلام کرد اتیوپی، همسایه این کشور ناگهان دریافت که به هیچ ساحلی دسترسی ندارد، از این‌رو در اقدامی منطقی نیروی‌دریایی این کشور را منحل کرد.

عکس روز

فیلبند بام مازندران
جریمه 132هزار دلاری یک تندیس

جریمه 132هزار دلاری یک تندیس

کودک 5ساله‌ای که از بی‌توجهی مادرش برای انداختن یک تندیس در گالری شهر کانزاس آمریکا استفاده کرده بود هزینه‌ای 132هزاردلاری روی دست والدینش گذاشت.
نخستین ارکستر روسی در عربستان
نخستین ارکستر روسی در عربستان
ارکستر وابسته به تئاتر مارینسکی روسیه برای نخستین‌‌بار در عربستان هنرنمایی کرد.
رائول والش، کارگردان بزرگ سینمای آمریکا تقریبا همه دوران پربار حرفه‌ای‌اش را در زمانه‌ای سپری کرد که مثل خیلی‌های دیگر به‌عنوان «سرگرمی‌ساز» شناخته می‌شد و خیلی جدی گرفته نمی‌شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
جام جهانی، معمولا فرصتی برای انسجام ملی و افزایش وحدت جامعه است و بحث‌های فوتبالی، به خصوص در توییتر، فرصت کمی برای کاربران باقی می‌گذارد که به رفتارهای همدیگر بپردازند
تماشاگران ایرانی برای تشویق تیم ملی در برابر آمریکا آماده شدند: ‌ایرانی‌ها از سراسر جهان خود را به فرانسه رساندند تا قهرمانان تیم ملی را با تشویق‌های خود همراه کنند، اینجا و آنجا ابتکارهایی به خرج داده‌اند که دیدنی است و نشانه همبستگی و دلبستگی‌هایی که می‌شناسیم.