28
یکشنبه 13 خرداد 1397
شماره 7400
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همین هفته پیش بود که اینجا از «ضرورت بازاندیشی در برنامه‌های تلویزیون» حرف زدیم و بعد ناگهان خبری منفجر شد؛ اتفاقی که از هر طرف به آن نگاه می‌کنی وحشت‌آور است.
یک بار، بی‌بار و باران زده در همین بهار همه اردیبهشت، وقتی تنه و طعنه، راه داد که راهی بی‌بهانه‌ شوی، پایه پل پیچ‌شمیران از صفی‌علیشاه و ظهیر‌الاسلام و دانشسرا را که رد کنی، به جنم از جاده قدیم شده و خاقانی نشده، نشانی بهار است.
پاسخ آیت‌الله جنتی به وزارت امور خارجه: آیت‌الله احمد جنتی در پاسخ به تکذیب اظهارات اخیرش درباره رفت و آمد عناصر اسرائیلی به ایران از سوی وزارت خارجه، با ارسال جوابیه‌ای اعلام کرد:
محیط زیست
سگی که پس از دیدن رنگ آبی چند روز به آن خیره می‌ماند سوژه رسانه‌ها و برای دانشمندان علامت سؤال شده است.
یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده دوربین عکاسی در بیانیه‌ای در وب سایت خود اعلام کرده تولید EOS-1V، یعنی آخرین دوربین تولیدی این شرکت که با حلقه فیلم کار می‌کرد را متوقف خواهد کرد.

عکس روز

حال دل با تو گفتنم هوس است
دستکاری در احساس تلخی و شیرینی

دستکاری در احساس تلخی و شیرینی

یک مطالعه جدید قابل توجه که به رهبری محققان دانشگاه کلمبیا انجام شده است، دریافت که سیستم‌های پیچیده مغز برای پردازش طعم می‌تواند به‌طور مؤثر دستکاری شود.
این تایرها پوست می‌اندازند
این تایرها پوست می‌اندازند
پژوهشگران نروژی موفق شده‌اند تایرهایی برای دوچرخه ابداع کنند که پوشش آنها، قابل تعویض است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
من معتقدم که نقش را درونی بازی کنم، اما نه جایی که من را تخریب کند چون بعضی نقش‌ها بسیار سنگین هستند و شما به لحاظ روحی نیاز به بازسازی خود دارید تا بتوانید از جهان آن نقش خارج شوید.
خجسته باد نام خداوند، نیکوترین آفریدگاران/ که تو را آفرید.