28
چهار شنبه 2 خرداد 1397
شماره 7391
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روحانی: به زنان و دختران‌مان که در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی حضور دارند، میدان دهیم

واقعا چه اشکالی دارد که تلویزیون هم مسابقات زنان و دختران ما را پخش کند
رئیس‌جمهور در دیدار صمیمی با ورزشکاران، حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان پرافتخار کشور را در‌ماه مبارک رمضان موجب خرسندی دانست و گفت: ورزشکاران کشور در رشته‌های مختلف ورزش قهرمانی همواره برای ملت ایران و جوانان امیدآفرین بوده‌اند.
ویژه
خانم بهاره افشاری را با سریال‌های تلویزیونی به‌خاطر می‌آوریم: کارهای خوبی مثل «او یک فرشته بود» و «روزگار قریب». چند فیلم سینمایی دارد. نقاشی می‌کشد. طراح لباس است. ذوق ادبی هم دارد.
نگاه امروز
مقامات منطقه هجیانگ چین واقع در استان سیچوان به سینماها دستور داده‌اند تا تصویر بدهکار‌های بانکی و دولتی را پیش از شروع فیلم نمایش دهند.
اعضای کمپین انتخاباتی نماینده‌ مجلس مکزیک پس از اینکه متوجه شدند وی قصد پرداخت حقوق آنها را ندارد در‌های محل کار او را به رویش قفل کردند.

عکس روز

مسجد جامع داکار - بنگلادش
ناکامی در کسب حتی یک رأی

ناکامی در کسب حتی یک رأی

۱۷ نفر از نامزدهای انتخابات پارلمانی اخیر عراق حتی یک رأی ازجمله آرای خود را نیز به‌دست نیاوردند و در نتیجه رأی آنها در انتخابات صفر است.
نامزدی 2هزار دختر برای ازدواج
نامزدی 2هزار دختر برای ازدواج
بیش از 2هزار دختر روس در مراسمی که انتخاب همسر مناسب برای یک میلیاردر نام داشت شرکت کردند.
حرف زدن درباره «55 روز در پکن» برای من دردناک است. یک شب من از خواب پریدم و به زنم گفتم: «چیزی در خواب سراغ من آمد و گفت اگر این فیلم را بسازم. هرگز فیلم دیگری نخواهم ساخت.» نیکلاس ری
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
عصر دوشنبه، صحبت‌های تهدیدآمیز و خصمانه مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا درباره ایران، با واکنشی بران و قاطع در فضای مجازی همراه شد.
دولت عشق چو خورشید جهانتاب شود یادداشت روز همشهری: درباره حماسه‌ای که نخستین سالگرد تولد آن را در صحیفه تاریخ کشورمان جشن می‌گیریم، هنوز نمی‌توان به کمال و با رضایت‌خاطر سخن گفت.