28
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
شماره 7385
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«من قدس را از دست دادم حیات. غم و اندوه به گلویم چنگ انداخته. همه‌اش روستا و خانه‌ام که از سنگ آهک ساخته شده بود، جلوی چشمم است. همه‌اش رادیویی را که پدربزرگت از بازار قدیمی شهر خرید، می‌بینم.
ایستاده‌ایم تو پیاده‌راه پت و پهن و منتظریم. 2نفر معطل صافکار هستند. یک نفر هم آمده چراغ جلو سمندش را عوض کند. ماشین من هم روی چال است. اوستا رفته تو چال و سینی جلو را باز کرده.
برگمن بازمی‌گردد: اینگمار برگمن به همراه لیو اولمن، فیلم جدیدی خواهد ساخت. برگمن که در سال 1995 رسما از دنیای سینما خداحافظی کرده بود قصد دارد که با این فیلم جدید، غوغایی دیگر در سینمای جهان به‌راه بیندازد.
نگاه امروز
شرکت راه‌آهن غرب ژاپن موسوم به JR-Westبابت 25ثانیه زودتر راه افتادن یکی از قطار‌های ایستگاه نیشیاکاشی، از تمام مسافرانی که احتمالا از این قطار جا مانده‌اند رسما عذرخواهی کرد.
تابلوی پیکاسو با ارزش 70میلیون دلار لحظاتی پیش از اینکه زیر چکش حراج کریستی برود لطمه دید و از حراج خارج شد.

عکس روز

قاب
اصفهان هنوز شهر دوچرخه‌هاست
فرود موفق بدون پنجره جلوی کابین

فرود موفق بدون پنجره جلوی کابین

خلبان چینی توانست یک هواپیمای مسافربری ایرباس را که شیشه کابین خلبان آن کنده شده بود سالم روی زمین بنشاند. او در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته است برای نجات مسافران مجبور شد کنترل هواپیما را از ارتفاع 10هزار پایی 9هزار و 750متری به‌طور دستی در اختیار بگیرد.
اختفای 6ماهه نینجا در خانه زن سالمند
اختفای 6ماهه نینجا در خانه زن سالمند
جوان 20ساله‌ای که مردم ژاپن به وی لقب نینجای دنیای مدرن را داده‌اند 6 ماه بدون اینکه کسی متوجه شود در خانه چند سالمند مخفی شده و آنجا زندگی می‌کرد.
وینسنت مینه‌لی از برجسته‌ترین فیلمسازان تاریخ سینما در ژانر موزیکال با شاهکارهایی چون «مرا در سنت لوئیس ملاقات کن» 1944، «یک آمریکایی در پاریس»1950 و «ژی‌ژی»1958، در فیلم‌های غیرموزیکالش هم فیلمساز فوق‌العاده‌ای بود. از «ساعت» 1945 عاشقانه کوچک و صمیمی‌اش گرفته تا «زشت و زیبا»1953 و «دو هفته در شهر دیگر» 1962، 2فیلم درخشانی که درباره مناسبات هالیوود ساخت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
دیروز قبل از ظهر، انتشار صحبت‌های وزیر اتباطات برای مقابله با فیلترشکن‌ها، به یکباره فضای توییتر فارسی را عوض کرد. کاربران که شب قبل از آن، حسابی صدای خود را برای حمایت از مردم فلسطین بلند کرده بودند، این بار نتوانستند تعجب و عصبانیت خود را از محمدجواد آذری‌جهرمی پنهان کنند.