28
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
شماره 7373
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کتاب نمی‌خوانیم؛ چون خیال می‌کنیم که همه‌‌چیز را می‌دانیم و وارث قدیم‌ترین تمدن عالم هستیم و از تمام ملت‌های دیگر باهوش‌تریم و مدام از اینجور خیالات رنگارنگ در سرمان چرخ می‌زند.
یکی از خبرهای مهم و دردناک دیروز، خبر انفجار مهیب در کابل بود؛ یکی دیگر از آن حمله‌های آشنای داعش که در آن بمب‌ها در دو مرحله منفجر می‌شوند؛ اولی جان عده‌ای را می‌گیرد و بعد وقتی نیروهای امدادی و مردم و خبرنگارها وارد صحنه می‌شوند، بمب دوم منفجر می‌شود و آدم‌های بیشتری کشته می‌شوند.
نگاه
نگاه امروز: روز جهاتی کارگر در سال حمایت از کالای ملی
جمعی از سرمایه‌گذار‌های بریتانیایی در کنفرانسی شرکت کردند که موضوع آن بررسی شیوه قانونی‌شدن کشت ماریجوانا در انگلستان بود.
نازار: جوان برزیلی با موج‌سواری روی موج 24‌متری، رکورد‌شکنی کرد. رودریگو‌کوگسا با به خطر انداختن جان خود در مسابقه big wave 2018 صاحب جایزه نخست شد.

عکس روز

قاب
پرچم مقدس ایران در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس / عکس:‌ ایسنا
درخت اهدایی مکرون ناپدید شد

درخت اهدایی مکرون ناپدید شد

رئیس‌جمهور فرانسه در سفر به آمریکا در هفته گذشته، نهال درختی را به دونالد‌ترامپ هدیه داد که از محل یکی از نبردهای جنگ‌جهانی اول آورده شده بود اما این درخت از حیاط کاخ‌سفید ناپدید شده است.
اولین بازیکن یک‌دست فوتبال آمریکایی
اولین بازیکن یک‌دست فوتبال آمریکایی
ورزشکاری که از 4سالگی دست چپش از ناحیه مچ قطع بود، نخستین بازیکن یک‌دستی است که در لیگ قهرمانی فوتبال آمریکایی شرکت می‌کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
وقتی ما از سیاستمداران انتقاد می‌کنیم، می‌گویند انتقاد باید سازنده و همراه با راه‌حل باشد، درصورتی که ما درد را می‌بینیم و مسئولان باید به درمان آن بپردازند.