۱۶
پنج شنبه 24 اسفند 1396
شماره 7346
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌عنوان کسی که سال‌ها دلبسته فرهنگ و ادبیات بوده‌ام و یکی از مشغله‌های روزمره‌ام کتاب بوده است، هنگامی که رمان زمستان مومی نوشته دکتر صالح طباطبایی را در دست گرفتم، نمی‌دانستم که چه تجربه‌ای از خواندنش خواهم داشت.
بازیگری به اسم ه در شهر ما زندگی می‌کند، از آن مردهای قد‌بلند و پرشر و شور که وقتی به نقش اتللو درمی‌آید صحنه را قرق می‌کند و خانم‌های اینجا از حضور او در صحنه به هیجان می‌آیند.
امپراطوری‌ها به عظمت می رسند و انحطاط می‌یابند. فضیلت ،هم علت و هم معلول پیشرفت آنهاست .
نگاه امروز
زنی با دیدن مبلغ بالای قبض آب منزلش، تصمیم گرفت تا با روشی عجیب اعتراض خود را به بی‌توجهی کارمندان به نامه شکایتش نشان دهد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید در آستانه هفتمین سالگرد آغاز جنگ داخلی سوریه با انتشار پیامی در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود از کودکان سوری خواست ایمان خود را حفظ کنند.

عکس روز

کوچه پس کوچه‌های هاوانا- کوبا
آلوده‌ترین رودخانه جهان در انگلستان

آلوده‌ترین رودخانه جهان در انگلستان

س از انتشار ویدئویی از غواصی که میان انبوهی از پلاستیک‌های شناور در رودخانه شنا می‌کرد نتیجه یک تحقیق نیز نشان داد رودخانه تیم‌ Tame منچستربیشترین میزان خرده‌پلاستیک جهان را داراست.
اعتراض متفاوت به خشونت مدارس
اعتراض متفاوت به خشونت مدارس
سازمان‌جهانی آواز 7‌هزار جفت کفش را به یاد 7‌هزار کودک و نوجوانی که به‌علت خشونت با سلاح گرم در آمریکا کشته شده‌اند روی چمن رو‌به‌روی ساختمان کنگره در واشنگتن‌دی‌سی قرار داد.
یادداشت
19سال پیش وقتی «دو زن» برای اولین بار در هفدهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، خیلی‌ها غافگیر شدند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
پس از هزاران داغ