۳۲
دو شنبه 4 دی 1396
شماره 7279
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک قاچاقچی مواد‌مخدر هنگام حمل بیش از یک هزار سیگار حاوی مخدر به جای تاکسی، خودروی پلیس را متوقف کرد.
پس از اینکه مشخص شد آیفون 10در برخی موارد نمی‌تواند چهره چشم‌بادامی‌های کشور چین را از هم تمیز دهد این شرکت به نژادپرستی نیز متهم شد.
مفتی آل سعود فرمان قتل کارگردان سوری‌تبار فیلم پادشاه شن‌ها را که درباره پادشاهان عربستان است دوباره صادر کرد.
نگاه
کریسمس مبارک
«زندگی شگفت‌انگیزی است» فیلمی که تماشاگر را از ناامیدی و یأس به کامیابی و حس خوشبختی می‌رساند.
آرایشگری که به‌دلیل بروز جنگ در سوریه از این کشور به برزیل مهاجرت کرده در آنجا با اصلاح سر مشتری‌ها به‌وسیله تبر کار و کاسبی خوبی دارد.

عکس روز

کریسمس
زنان مسلمان مالزیایی با درخت تزیین شده کریسمس در میدان شهر سلفی می گیرند- هنگ‌کنگ عکس:‌ فرانس پرس
آن لبخند خواستنی

آن لبخند خواستنی

دوست عزیزم دکتر غلامعلی شهیدی عکسی از دکتر یلدا را در گروه همکلاسی‌ها گذاشته است. یک ساعت بعد ناگهان به من می‌گوید «اگر توانستی یک مطلبی برای این عکس بنویس». هنوز این جمله را تا آخر نخوانده‌ام که می‌گویم چشم. چون همان لحظه احساس کردم واقعاً یک چیزی در عکس هست که نوشتنی است. چیزی که او با آن لبخندش آن را در این عکس می‌گوید. حالا شبِ رفتنش بماند که شبی شده است که نمی‌تواند برایم جالب نباشد. کسی که اسمش یلدا بود مرگش در شب یلدا اتفاق افتاده است.

تجربه یلدا در امین‌آباد

روانپزشکی
امسال، کارورزی ما، در بیمارستان روانپزشکی رازی بود. خوش‌شانس بودیم لابد، که شب یلدا مصادف شده بود با آخرین روزهای کارورزی‌مان. اولین روز، مثل تمام کارورزی‌های قبلی، بعد از معرفی، وارد بخش شدیم.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
در سرزمینی که بهترین نویسنده‌هایش معمولا در عرصه داستان کوتاه درخشیده‌اند و رمان‌نویسی مترادف با پاورقی‌نویسی شده، محمود یکی از معدود رمان‌نویسان بزرگ ادبیات معاصر ایران بود.
همزمان با میلیون‌ها شهروند کشورمان که در شهرهای بزرگ گرفتار آلودگی هوا شده‌اند، در چین هم مه‌دود دوباره به زندگی روزمره زمستانی مردم برگشته است.
85 درصد کودکان خردسال آمریکایی معتقدند که بابانوئل وجود خارجی دارد