5
شنبه 26 بهمن 1398
شماره 7881
زیست‌بوم
23023611
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شصت‌و‌دومین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور ب اتنش همراه شد و مدیران شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری کشور تندترین انتقادها را نسبت به وضعیت گردشگری کشور، ماجرای مالیات بر سفر، مالیات شرکت‌های خدمات مسافرتی و باندبازی در صنعت گردشگری ایران در حضور یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کردند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اعلام مصدوم شدن چهار محیط‌بان شهرستان بهشهر در درگیری با متخلفان شکار غیرمجاز گفت: یک محیط‌بان نیز در شهرستان سوادکوه مصدوم شد.
آب
پاسخ اداره آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به گزارش همشهری با عنوان «تور سدسازها در آب گل‌آلود سیل» که در تاریخ 14بهمن‌ماه در همین صفحه منتشر شد، ضعیف بود.

ایران زیر بارش دوباره برف و باران

2سامانه بارشی دیگر روزهای یکشنبه و چهارشنبه به آسمان ایران می‌رسند کارشناسان میراث‌فرهنگی امکان بررسی خسارات ناشی از بارش سنگین برف را ندارند رئیس پایگاه میراث‌فرهنگی ماسوله: گردشگران زمستانی و کوهنوردان سفر به ماسوله و گیلان را لغو کنند
آب و هوا
بخش‌های زیادی از استان‌های غربی و شمالی کشور همچنان با خسارات ناشی از بارندگی شدید برف دست و پنجه نرم می‌کنند. نشستن برف سنگین در برخی نقاط کشور که بیش از 6 متر هم گزارش شده است، هنوز هم راه‌های ارتباطی بسیاری از روستاها و برخی شهرهای واقع در مناطق غرب و شمالی کشور را مسدود کرده است.

مدیرانی که با سمن‌های محیط‌زیستی دیدار نکنند برکنار می‌شوند

عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرد: مدیران کل استان‌هایی که با سمن‌ها دیدار و تبادل نظر منظم نداشته باشند، برکنار خواهند شد.
پرندگان گلستان به‌دلیل آنفلوآنزا تلف نشدند
مدیرکل دفتر مدیریت حیات‌وحش سازمان محیط‌زیست، گفت: مرگ پرندگان در استان گلستان طی هفته گذشته و همزمان با اوج تلف شدن پرندگان در میانکاله رخ داد و ما هم‌اکنون گزارش جدیدی از مرگ پرندگان در استان گلستان نداریم.