7
سه شنبه 9 بهمن 1397
شماره 7591
زیست‌بوم
23023611
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: 500روستای هدف گردشگری در کشور شناسایی شده که با هدف توسعه زیرساخت‌ها به هر کدام از آنها یک‌میلیارد ریال پرداخت می‌شود.
موزه‌های تنوع زیستی مکان‌هایی برای حفظ، نگهداری و نمایش نمونه‌ها و ذخایر جانوری و گیاهی هستند.

باران کانون‌های ریزگرد را کور کرد

مدیرکل محیط‌زیست خوزستان: بخش ایرانی تالاب هورالعظیم پرآب شده و آب اضافه با دبی 195مترمکعب بر ثانیه به بخش عراقی این تالاب هدایت شده است
تالاب
چهارم آبان‌ماه، نخستین باران پاییزی در خوزستان بارید.
نوشدارو پس از تخریب خانه میرمیران

نوشدارو پس از تخریب خانه میرمیران

پس از تخریب خانه واجد ارزش ثبت در فهرست آثار ملی میرمیران در بافت تاریخی قزوین واقع در محله بلاغی آن شهر، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین از توقف صدور هرگونه پروانه اجرایی مغایر با مصوبات شورای‌عالی معماری و شهرسازی کشور در بافت تاریخی قزوین خبر داد.
راه‌اندازی شوراهای راهبردی و علمی کمیسیون ملی یونسکو در یزد
معاون مطالعاتی کمیسیون ملی یونسکو-ایران از راه‌اندازی شورای راهبردی و شورای علمی دفتر نمایندگی کمیسیون ملی یونسکو-ایران در یزد خبر داد.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از فرونشست روزانه یک میلی‌متری در بعضی مناطق تهران خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مقیاس جهانی که سالی ۲ تا ۳ سانتی‌متر است، رقم بسیار بزرگی است.
با تکمیل عملیات اسکن نقشه‌های حرایم آثار تاریخی کشور به‌زودی این نقشه‌ها با هدف شفاف‌سازی اطلاعات در سایت سازمان میراث فرهنگی قرار می‌گیرند.