7
چهار شنبه 14 شهریور 1397
شماره 7472
زیست‌بوم
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه انتظار داریم عراق به تأمین حقابه هورالعظیم پایبند باشد، گفت: وزارت امور خارجه موضوع حقابه کشورمان از رودهای مرزی را فعالانه و با جدیت دنبال کند.
کوشک احمدشاهی مجموعه تاریخی- فرهنگی نیاوران به‌مدت یک‌ماه تعطیل می‌شود.
معاون پروژه بین‌المللی یوزپلنگ آسیایی گفت: سومین گام از پروژه حفاظت از یوزآسیایی بر مشارکت گرفتن از جوامع محلی تمرکز دارد.
بسته حمایت از صنعت گردشگری تکمیل شد و قرار است این بسته هفته آینده به دولت تقدیم شود تا هیأت وزیران در مورد اجرایی شدن مفاد این بسته حمایتی تصمیم بگیرد.

تجارت سیاه، پرندگان شکاری را منقرض می‌کند

بزرگ‌ترین محموله قاچاق پرندگان شکاری در بوشهر کشف شد
حیات وحش
«بالابان» ‌یکی از پرندگان شکاری و مورد علاقه قوش‌بازها و البته قوش‌باز‌های عرب است که برای تفریح و صید، پرندگان قاچاق شده از ایران را به قیمت هنگفتی خریداری می‌کنند.

دعوت از دوستداران محیط‌زیست برای پاکسازی تفرجگاه‌های کنار جاده‌ای

فعالان محیط‌زیست و دوستداران منابع طبیعی و گردشگری امسال هم مثل 5سال گذشته روزهای 15و 16شهریورماه، مراسم «روز پاکسازی تفرجگاه‌ها و مکان‌های گردشگری کنار جاده‌ای» را برگزار می‌کنند.
زنگ خطر گورستان‌های تاریخی ایران به صدا درآمد
زنگ خطر گورستان‌های تاریخی کشور به صدا درآمده و آنطورکه سایت صدای میراث خبر داده است.

صبح نیشابور

خراسان‌ رضوی
در همسایگی امواج آرام‌بخش سنگ دلربا، غروب روستا چه زیبا می‌گذرد. آسمان تیره شده و اینجا در خانه محمد آقا، آبی فیروزه‌ای، چشم را نوازش می‌دهد. امشب چه خوشحال است، انبوهی خاک و سنگ می‌ریزند جلو در خانه‌اش.