10
دو شنبه 28 اسفند 1396
شماره 7349
زیست‌بوم
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از راه‌اندازی اپلیکیشن سامانه نظارت بر خدمات سفر به منظور ارتباط آنلاین گیرندگان خدمات حوزه گردشگری با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر‌‌ خبر داد.
وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای از هموطنانی که قصد سفر به خارج از کشور دارند خواست تا قوانین، مقررات و هنجارهای فرهنگی و اجتماعی دولت مقصد را در مدت اقامت در خارج از کشور رعایت کنند.
گردشگری
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از افزایش ۲۰ تا ۷۰ درصدی قیمت تورهای خارجی خبر داد اما ایسنا در گزارشی اعلام کرد: به‌رغم این اعلام با نزدیک‌تر‌شدن تعطیلات نوروز، نرخ تورهای خارجی در برخی مسیرها با کاهش روبه‌رو شده است.
اعضای هیأت مشترک باستان‌شناسی ایران و آلمان در جنوب کرمان تاکنون به نتایج ارزشمندی از استقرار پیش ‌از تاریخ در دوره‌های مس سنگ و مفرغ، دوره تاریخی و اسلامی دست یافته‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان از اتمام عملیات مرمت 100بنای تاریخی استان اصفهان ویژه نوروز 1397خبر داد.

طبیعت در انتظار مهربانی ماست

همزمان با فصل زایش و رویش، هوای طبیعت و حیات وحش را داشته باشیم
طبیعت
هرسال در آستانه بهار، کارشناسان نسبت به تخریب‌های احتمالی طبیعت در ایام نوروز هشدار می‌دهند. امسال اما کارشناسان با توجه به وضعیت بحرانی محیط‌زیست می‌گویند شهروندان باید بیش از هر زمان دیگری هوای طبیعت را داشته باشند.
ثبت ملی 8 اثر تاریخی دیگر در خوزستان

ثبت ملی 8 اثر تاریخی دیگر در خوزستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در نامه‌های جداگانه به استاندار خوزستان مراتب ثبت 8 اثر فرهنگی‌- تاریخی این استان در فهرست آثار ملی را ابلاغ کرد.
رویای سرزمین پارس در استان فارس
رویای سرزمین پارس در استان فارس
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان فارس درخصوص اقدامات صورت‌گرفته در این اداره‌ کل برای میزبانی از گردشگران نوروزی، گفت: بیش از 130هزار بروشور، نقشه شهرستان‌ها، کتابچه معرفی استان فارس و نقشه گردشگری استان فارس به چاپ رسیده است.