۷
یکشنبه 8 بهمن 1396
شماره 7308
زیست‌بوم
23023611
02123023907
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرسایش خاک در ایران 2/5 برابر متوسط جهانی

فرسایش خاک
برای حفاظت از خاک و جلوگیری از فرسایش آن پوشش گیاهی باید افزایش و همچنین آبخیزداری و احداث سازه‌های آبی در مسیر سیلاب‌ها مورد توجه قرار گیرد.
ویژه
مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های کشور از کاهش ۲۵ سانتی‌متری تراز دریاچه ارومیه نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تراز دریاچه ارومیه نسبت به میانگین درازمدت ۴ متر و ۳۶سانتی‌متر کمتر شده است.
گردشگری
نوسان نرخ ارزهای خارجی در ایران چه تأثیری بر گردشگری داخلی و خارجی دارد؟
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، پس از بازدید از سالنی که اقامتگاه‌های بوم‌گردی در آن مستقر بودند، در جریان مشکلات اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور قرار گرفت
ضعف‌های نمایشگاه گردشگری را قبول داریم و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

28 تالاب منشأ ریزگرد شده‌اند

تالاب
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: 28تالاب در کشور دچار آسیب جدی شده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد بین 40 تا 90درصد این تعداد تالاب، به منشا گردوغبار در کشور تبدیل شده‌اند.
عذرخواهی برای تخریب محله کبابیان

عذرخواهی برای تخریب محله کبابیان

شورای شهر همدان بعد از تخریب محله کبابیان، از مردم عذرخواهی کرد و شهردار همدان نیز قول احیای این بافت تاریخی همدان را داد.
مشاهده کفتار خالدار پس از ۲۰ سال
مشاهده کفتار خالدار پس از ۲۰ سال
​یک کفتار خالدار پس از ۲۰ سال توسط محیط‌بانان یکی از پارک‌های ملی «گابُن» واقع در غرب آفریقای مرکزی رویت شد.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
جلسه 225کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست علی‌اکبر ولایتی در محل دبیرخانه این شورا برگزار و اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو به‌منظور گرامیداشت نقش محمد‌بن‌زکریای رازی ارائه شد.