07
سه شنبه 9 دی 1399
شماره 8123
سیاست
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گلایه از لغو تجمع 9دی و دهه فجر

با وجود تأکید مسئولان ستاد کرونا بر استمرار رعایت مصوبات، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تصمیمات این ستاد انتقاد کرد
گزارش
درحالی‌که رئیس‌جمهور، مسئولان دولتی و ستاد ملی کرونا بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام فاطمیه تأکید می‌کنند، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا انتقاد کرده است.
ویژه
سید‌مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «وزارت ورزش پاسخ دهد مسئولیت فاجعه جان‌باختن ۱۲‌نفر از هموطنان عزیز ما با نخستین برف زمستانی، با کیست؟ چه نظارتی بر فعالیت‌های فدراسیون کوهنوردی اعمال می‌شود؟»
روایت های تازه از ساعات عملیات ترور علیه سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی

آخرین سفر

مقاومت
در آستانه سالگرد ترور شهید سردار قاسم سلیمانی یک شبکه تلویزیونی عراقی در قالب مستندی جزئیات تازه‌ای را از این ماجرا منتشر کرده است. پیش‌تر اعلام شده بود که سردار سلیمانی حامل پیام ایران برای عربستان بوده و در مستند الرحله الاخیره جزئیات آن فاش شده است.
غنی‌سازی‌ در 1400

غنی‌سازی‌ در 1400

دولت غنی‌سازی 20درصدی و افزایش 500کیلوگرمی ظرفیت غنی‌سازی را به 2 تا 3‌ماه آینده موکول کرد
دولت با وجود مخالفت خود با قانون هسته‌ای مجلس یازدهم، درنهایت روز دوشنبه آیین‌نامه اجرایی این قانون را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد.
روی خط انتخابات-مصوبه انتخاباتی مجلس و ضربه به جمهوریت
مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس، گفته است: اگر این طرح قانونی همانگونه که در کمیسیون شوراها تصویب شده و در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته، عینا تصویب و از سوی شورای نگهبان تأیید شود، به‌نظرم یک فاجعه ملی خواهد بود.