11
دو شنبه 6 مرداد 1399
شماره 7998
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم گفت: ازطیف اصولگرا امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نیکزاد و مخبر کاندیدای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هستند.
دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، بازگشایی مسجد ایاصوفیه را اقدامی شجاعانه و بازگشت میراث اسلامی به دنیای اسلام دانست.
عکس خبر
ج0ل0سه دادگ0اه رسی0دگی به اتهامات ۱۵ مته0م پ0رون0ده موسوم به هلدینگ آفتاب به ریاست قاضی سیدهادی منصوری و در قالب شعبه‌ ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان در نظام اقتصادی کشور مستقر در مشهد و با حضور متهمان و وکلای مدافع آنها، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات، جمعی از شکات و وکلای آنها، نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌رضوی برگزار شد.

سردرگمی

رئیس جدید دیوان محاسبات امروز معارفه می‌شود و مجلس در بین رأی خود و اعتراض‌ها به مدارک بذرپاش سردرگم است
مجلس
مجلس یازدهم که با شعار انقلابی‌گری سودای فسادستیزی دارد و در همین مسیر اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب گچساران را رد کرد، امروز پای معارفه کسی برای دیوان محاسبات خواهد نشست که در هفته گذشته شائبه‌هایی درباره سوابق اجرایی‌اش و مدارکی که به مجلس داده تا به ریاست دیوان محاسبات برسد، مطرح شد.
نقش پمپئو در ترور سردار سلیمانی

نقش پمپئو در ترور سردار سلیمانی

روزنامه گاردین درباره تأثیر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در اقدام تروریستی به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت: پمپئو ترور قاسم سلیمانی را اینگونه توجیه کرد که او تهدیدی قریب‌الوقوع برای منافع آمریکا ایجاد کرده بود.
پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی
پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی
سفیر رژیم صهیونیستی در استکهلم در مقاله‌ای در روزنامه اکسپرسن از سوئد و دولت‌های اروپایی خواست تا به گفت‌وگو با ایران پایان دهند؛ «زیرا ایران از این وضعیت به‌عنوان ضعف طرف مقابل برداشت کرده و برای توسعه سیاست‌های تهاجمی خود بهره‌برداری می‌کند».