11
یکشنبه 27 بهمن 1398
شماره 7882
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره انتقادها نسبت به رد و تأیید صلاحیت‌ها و اظهارات رئیس‌جمهور در این‌باره گفت: حرف‌های روحانی در راستای نقشی است که قانون اساسی برای وی تعیین کرده، به هر حال این قانون، وظایفی را برای رئیس‌جمهور مشخص کرده که مهم‌ترین آن بحث حقوق شهروندی و حق تعیین سرنوشت و انتخاب است.
بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ مجلس گفت: دانشجویانی که در حال تحصیل هستند چشم‌انداز روشن و امیدوارکننده‌ای نمی‌بینند و آنهایی که تحصیل‌کرده هستند یا بیکار یا سرگردانند.
احزاب
مصطفی معین از چهره‌های شناخته‌شده جریان اصلاحات معتقد است که از نظر جامعه به‌ویژه جوانان، موضوع رقابت اصلاح‌طلب و اصولگرا در عرصه‌های سیاسی و انتخاباتی در این مقطع زمانی، ماجرای تمام‌شده‌ای است.
گزارش همشهری از شعارهای اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم

مصاف شعارها در غیاب برنامه‌ها

انتخابات
بعد از معرفی لیست‌های انتخاباتی که چالش اساسی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس بود، حالا نوبت به مصاف شعارهای انتخاباتی آنها رسیده است؛ شعارهایی که فعلا همه امور را دربرگرفته و حد و مرزی برای آن عیان نیست.
پدرخوانده هواپیمای میراژ آسمانی شد

پدرخوانده هواپیمای میراژ آسمانی شد

سرهنگ خلبان غلامحسین بهروز نقدی‌بیک، اسطوره‌ پرواز با هواپیماهای اف ۴ فانتوم و پدرخوانده میراژ، شامگاه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت. خلبان نقدی‌بیک در سال ۱۳۳۷ در تهران دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۵۵ وارد نیروی هوایی شد.
زمین‌های زیر پل 9دی
احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده فعلی قم در مجلس و کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در نشست خبری نامزدهای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اصحاب رسانه، در پاسخ به سؤالی در ارتباط با شایعه زمین‌های زیر پل ۹ دی منتسب به وی گفت: این موضوع در مجلس نهم و دهم مطرح شد و هر سری هم شب‌نامه‌هایی به شورای نگهبان نوشته می‌شود؛ درحالی‌که این موضوع صحت نداشته و هر دفعه از سوی شورای نگهبان بررسی و تأیید صلاحیت صورت می‌گیرد.
کافه مجلس
جهانبخش محبی‌نیا، نماینده میاندوآب گفت: هنوز که هنوز است برایم جای سؤال است که چطور ما نزدیک به 100نماینده را رد صلاحیت می‌کنیم؟