6
یکشنبه 20 بهمن 1398
شماره 7877
سیاست
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: ۵ کشور اروپایی پروژه ۵‌چشم که انگلیس هم یکی از آنهاست، به‌دنبال ایجاد تنش در جمهوری اسلامی ایران با هدایت و برنامه‌ریزی به‌منظور سر دادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و اقدامات افراطی و سوءاستفاده از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی هستند.
یک وکیل دادگستری با تأکید بر اینکه ترامپ یک تروریست به تمام معناست، گفت: با شکایت 48خانواده شهدای مدافع حرم، دادخواستی 400صفحه‌ای علیه 19فرد حقیقی و حقوقی آمریکا ازجمله دونالد ترامپ، مارک اسپر، مایک پمپئو و وزارت خارجه و وزارت خزانه‌داری آمریکا تنظیم و به قوه قضاییه تحویل داده شده است.
قضائی
پرونده فساد بانک سرمایه به قدری گسترده است که پس از برگزاری 33جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات متهمان اصلی این پرونده و صدور حکم نهایی، هم‌اکنون پرونده‌های فرعی دیگری در ارتباط با این پرونده بزرگ فساد در حال رسیدگی است.

میانبر امیدی‌ها برای حضور در بهارستان

برخی نامزدهای اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید، حوزه انتخابیه خود را از تهران به شهرستان‌ها تغییر می‌دهند تا شانس بیشتری برای حضور در مجلس داشته باشند
انتخابات
دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و بحث و ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در آن، معمای پیش روی این جریان در روزهای اخیر است.
18دقیقه تبلیغ برای هر نامزد خبرگان

18دقیقه تبلیغ برای هر نامزد خبرگان

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: طبق تصویب ستاد انتخابات، برای هر نامزد انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۸دقیقه فرصت تبلیغات در رسانه ملی درنظر گرفته می‌شود.
جزئیات مراسم چهلم شهادت سردار سلیمانی
جزئیات مراسم چهلم شهادت سردار سلیمانی
در آستانه فرارسیدن اربعین شهادت سردار سرافراز و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج ‌قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در جنایت تروریستی رژیم متجاوز آمریکا در بغداد، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه آیین‌های گرامیداشت این عزیزان را اعلام کرد.