11
سه شنبه 3 دی 1398
شماره 7839
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توصیه سپاه به صیادان

شناورهای آمریکایی حق سؤال و جواب از شناورهای ایرانی را ندارند
دفاعی
​​​​​​​نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای به صیادان ایرانی اعلام کرد شناورهای آمریکایی و خارجی حق هیچ‌گونه توقیف و سؤال و جواب از شناورهای ایرانی را به‌خصوص در آب‌های سرزمینی و منطقه‌ای انحصاری و اقتصادی کشورمان ندارند به گزارش تسنیم، نیروی دریایی سپاه پاسداران از همه صیادان ایرانی خواسته تا درصورت چنین اتفاقی، ضمن عدم‌همکاری با شناورهای خارجی، سریعا مراتب را روی کانال 16دریایی به گشتی‌های نیروی دریایی سپاه اطلاع دهند.
ویژه
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه بررسی طرح ساماندهی کولبران در مجلس در دست اقدام است و در این راستا پیشنهادهایی به رئیس‌جمهور نیز داده شده است، اضافه کرد: اگر دولت بتواند لایحه‌ای درخصوص حل مشکلات کولبران ارائه دهد بسیار مهم‌تر و تأثیرگذارتر خواهد بود.
دولت
علی ربیعی، سخنگوی دولت روز گذشته با ابراز بی‌اطلاعی از تکلیف دولت درخصوص وضعیت الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با جرایم سازمان‌یافته فراملی موسوم به پالرمو به همشهری گفت: من همین امروز دیروزدوشنبه به نقل از یکی از اعضای مجمع شنیدم که لایحه پالرمو از دستور مجمع تشخیص مصلحت نظام خارج شده و نظر شورای نگهبان درباره آن نافذ است.
جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تبعات نپیوستن ایران به FATF را شرح دادند

نامه‌نگاری مجلس

مجلس
جمعی از نمایندگان مجلس و عمدتا اعضای فراکسیون امید دست به قلم شده و برای خروج از کلاف در‌هم‌پیچیده و گره‌خورده پیوستن ایران به FATF به رهبر معظم انقلاب نامه نوشته و می‌خواهند با مدد گرفتن از ایشان به این بن‌بست 14ماهه پایان دهند.
تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارامنه

تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارامنه

​​​​​​​در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت عیسیع و آغاز سال میلادی، آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارامنه با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و سبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد.
این چه حرفی است که انقلاب حجامت شد؟
این چه حرفی است که انقلاب حجامت شد؟
سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین از سخنان اخیر حسن عباسی که گفته بود «در حوادث آبان امسال نظام حجامت شد.
کافه مجلس
رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه برخی دوستان اصلاح‌طلب به جای تعامل و همفکری در جلسات، در فضای مجازی و رسانه‌ها مطالب خود را مطرح می‌کنند، تأکید کرد: تخریب و تضعیف فراکسیون امید و اعضای این فراکسیون، آن هم از درون جریان اصلاحات امری بی‌سابقه بوده ‌که امیدوارم این تخریب‌ها هدفمند و با انگیزه‌های شخصی نبوده باشد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
​​​​​​​رئیس مجلس با بیان اینکه بودجه نارسایی‌هایی دارد و می‌شود در مجلس آن نارسایی‌ها را رفع کرد، گفت: گاهی دردها را می‌گوییم و پاسخ‌های روشن را برای حل مشکلات نمی‌گوییم و در لابه‌لای اوراق پژوهش‌ها باید راه‌حل باشد.
​​​​​​​جمعی از بازنشستگان با تجمع مقابل مجلس خواستار اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و همسان‌سازی‌ و همترازی حقوق بازنشستگان با سایر کارکنان دولت شدند.
​​​​​​​سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح بررسی‌های جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود از تصویب افزایش وام ازدواج از ۳۰میلیون تومان به ۵۰میلیون تومان در این جلسه خبر داد.