11
یکشنبه 3 آذر 1398
شماره 7813
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساماندهی اینترنت در دستور کار مجلس

کافه مجلس
​​​​​​​اسدالله عباسی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه در مورد نشست مسئولان امنیتی و اطلاعاتی که اعلام شده بود امروز یکشنبه برگزار می‌شود، هنوز تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته است، خبر داد: پیگیر ساماندهی سریع وضع اینترنت در کشور نیز هستیم؛ تصمیمات مجلس درباره برگزاری نشستی به همین منظور متعاقبا اعلام می‌شود.
ویژه
​​​​​​​وزرای صنعت، معدن و تجارت و اموراقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر می‌شوند.
مجلس
​​​​​​​اگر مسئله سهمیه‌بندی بنزین و طرح معیشتی دولت تا اسفند سال‌جاری یکی از وزیران اقتصادی را به تیغ استیضاح نسپرد، شاید استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، آخرین استیضاحی باشد که مجلس دهم انجام می‌دهد.
دادستان کل کشور و هیأتی از طرف رئیس قوه قضاییه ازمحل بازداشت‌شدگان بازدیدکردند

پیشگیری از تکرار کهریزک

قضایی
با پایان اعتراضات، موضوع جدی و پر مباحثه میان صاحب‌نظران سیاسی و قضایی، بازداشت‌شدگان و محل نگهداری آنان تا رسیدگی قضایی به اتهاماتشان است.

سرقت اسناد و اطلاعات از دفتر نماینده شهریار

​​​​​​​محمد محمودی‌شاه‌نشین، نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله اغتشاشگران به دفترش در شهر قدس، گفت: متأسفانه اشرار برخی اسناد و اطلاعات و همچنین تعدادی از لوازم این دفتر را با خود به سرقت بردند.
ذوالقدر، جانشین جلالی شد
​​​​​​​محمدجواد جمالی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نماینده میناب و جاسک جایگزین کاظم جلالی در این کمیسیون شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
​​​​​​​جلال میرزایی، نماینده ایلام، گفت: اصلاح‌طلبانی که نقدهایی به فراکسیون و رئیس آن دارند باید از کلی‌گویی دست بردارند و ابتدا منابعی را که در اختیار فراکسیون بوده آنالیز و سپس به‌صورت منصفانه نقدهای خود را مطرح کنند.