10
شنبه 25 آبان 1398
شماره 7806
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دغدغه موسیقایی نمایندگان

کافه مجلس
علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در قانون بودجه سال گذشته یک بند الحاقی به تصویب رسیده که براساس آن ۱۰درصد بهای بلیت کنسرت در تهران و کلانشهرها اخذ و به‌حساب درآمد عمومی واریز می‌شود.
صحبت‌های یکشنبه هفته قبل رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد اگرچه پاسخی به هیاهوی دسته‌جمعی عده‌ای در یک گوشه از میدان امیرچخماق یزد بود، اما تندروهای مجلس در تهران نیز سر این رشته تخریب را نگه داشتند و فردای آن سخنرانی شبنامه بین نمایندگان پخش کردند.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات خبرداد

جلوی ورود نفوذی‌ها به مجلس را می‌گیریم

انتخابات
در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات مجلس که هفته گذشته در مشهد برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سخنرانان بود که درباره بررسی صلاحیت نامزدها اظهارنظر کرد.
دیدار هیأت پارلمانی ایران با بشار اسد

دیدار هیأت پارلمانی ایران با بشار اسد

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
لاریجانی دخالتی در عزل و نصب مدیران استانی ندارد
حسن زمانی، مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه «رئیس مجلس شورای اسلامی به هیچ‌وجه در عزل و نصب‌های مدیران در قوه مجریه مداخله نمی‌کنند» افزود: مشی ایشان این است که هرگز ایجابا یا سلبا توصیه‌ای مبنی بر ابقا یا برکناری مدیران نمی‌کنند؛ چراکه عزل و نصب مدیران را از شئون دولت می‌دانند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما در ایران با یکسری تکفیری‌های یقیه‌سفید مواجه هستیم، عنوان کرد: رفتارها و کارهایی را در هفته وحدت در مجلس شورای اسلامی مشاهده کردیم که خلاف منافع و مصالح کشور است.
یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات در این سازمان گفت که طبق قانون کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده در انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان در ایام تبلیغات فرصتی برای استفاده از صداوسیما ندارند.