10
چهار شنبه 22 آبان 1398
شماره 7804
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احضار وزیر کشور به مجلس

فراکسیون امید معتقد است اخلال در سخنرانی روحانی در یزد سازماندهی شده بود
مجلس
ماجرای سخنرانی حسن روحانی در یزد به قصه دنباله‌داری بدل شده است که هر روز به‌دلیلی به صدر خبر‌های داخلی برمی‌گردد؛ یک روز شبنامه‌نویسی منتقدان او در مجلس و واکنش دستگاه قضا به نطق روحانی و یک روز پشت‌پرده‌های حاشیه‌های آن سخنرانی.
ویژه
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس در سخنانی در نشست دیروز مجلس گفت: در شرایطی که آمریکا دنبال ایجاد تفرقه و بر هم‌زدن جوامع اسلامی است بیش از هر زمانی به وحدت، انسجام و هم‌زبانی و همدلی نیاز داریم و در هفته وحدت کاری کنیم که تفرقه در جامعه ایجاد نشود و وحدت و انسجام گسترش پیدا کند.
محمدجواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در جمع خبرنگاران در تشریح نشست اخیر هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: شکایت 100دانشجو از علی مطهری، نماینده مردم تهران به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس رسید.

زنگ انتخابات

براساس قانون انتخابات مجلس انتخاب‌شوندگان هنگام ثبت‌نام باید 8شرط داشته باشند
انتخابات
کمتر از 3هفته مانده به شروع ثبت‌نام‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس، ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره2خود اعلام کرد از روز یکشنبه دهم آذرماه تا پایان وقت اداری روز شنبه 16آذرماه به‌مدت 7روز از داوطلبان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: به‌احتمال زیاد جعفرزاده ایمن‌آبادی به‌عنوان رئیس فراکسیون مستقلین مجلس انتخاب خواهد شد.