19
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
شماره 7651
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حذف پست‌های صفحه شخصی دهقان در حمایت از سپاه

کافه مجلس
اینستاگرام، پست‌های صفحه شخصی محمد دهقان، نماینده طرقبه، چناران و شاندیز در مجلس شورای اسلامی درخصوص حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حذف کرد. به‌گزارش فارس، این پست‌ها مربوط به پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان و حمایت از سپاه پاسداران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بود.
ویژه
سیدرحیم ابوالحسنی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چرا اصلاح‌طلبان فعالیت انتخاباتی چندان جدی ندارند، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق این است که هنوز درباره قانون انتخابات ابهام وجود دارد زیرا طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس مطرح است اما هنوز مشخص نیست انتخابات حزبی و استانی برگزار خواهد شد یا خیر؟ این طرح از مجلس پنجم در دستور کار بوده اما هنوز شورای نگهبان آن را تأیید نکرده است.
عکس نگاشت
نخستین جلسه دادگاه سیدمحمدرضا خاتمی به‌صورت علنی برگزار شد.
محمود صادقی، نماینده تهران در واکنش به توییت ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه «در مقابل تعداد معدودی که بخواهند در دستگاه قضایی فساد ایجاد کنند، خواهیم ایستاد و سلامت قوه قضاییه را تضمین می‌کنم.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفته است به دستور رئیس قوه قضاییه قرار است سامانه ثبت دارایی مسئولان راه‌اندازی شود.

اقدام برای پیشگیری از بحران

روحانی به 4وزیر خود دستور برخورد با گرانی‌ها را داد
دولت
دولت با 3تدبیر جدی برای بازیابی امید در جامعه و مقابله با بحران میدان‌دار شد.

حیف نیست خدمت نکنیم؟

دبیرکل حزب مردم سالاری در سخنانی گفته «بی‌تردید در چنین شرایطی بحث مذاکره با آمریکا وجود نخواهد داشت البته این به‌معنای این نیست که تا ابد بحث مذاکره با آمریکا را نداریم اما هم‌اکنون که فردی مدام سیلی به ما می‌زند ما با او مذاکره نخواهیم کرد.»
مجبورمان کردند تا اعدام را محدود کنیم!
محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در اظهاراتی پیرامون مبارزه با مواد‌مخدر گفته: «از زمانی که استکبار پا به کشور افغانستان گذاشته است تا امروز آمار صدور و تولید مواد‌مخدر بالا رفته است و این بهترین دلیل شد برای اینکه بدانیم پشت پرده مواد‌مخدر در دست استکبار است.»
کافه مجلس
محمدرضا عارف، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران در یزد گفت: در جامعه هوشمندانه امروز قطعا دگرگونی اجتماعی را خواهیم داشت که درآینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی تأکید کرد: یک عده ضمن اینکه خودشان را اینطور نشان می‌دهند که طرفدار رفع حصر هستند اما مثل اینکه دارند از این حصر رزق و روزی‌شان را می‌خورند و موافق نیستند که این مشکل حل شود؛ وگرنه این مشکل اگر مسیر طبیعی‌اش را طی کند خیلی زود می‌تواند حل شود.
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در حساب توییتری خود به رئیس صدا و سیما پیشنهاد کرد: «آقای‎ علی عسکری نقش‎ آقازاده محترم در پیام‌رسان سروش و بازی ستاره مربع را تکذیب کند و ایضا توضیح دهد از قمارهای اخیر چقدر به جیب سیما رفته و چقدر به دلال‌ها رسیده و دلال‌ها چه کسانی‌اند.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب: ترور یک روحانی در همدان از سوی اوباش اتفاقی مهم بود که باید مورد توجه کافی قرار گیرد.