19
یکشنبه 18 فروردین 1398
شماره 7631
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در بحران‌هایی مثل حادثه اخیر سیل که تقریبا 20استان کشور را درگیر خود کرده است؛ جای خالی سخنگویی که درباره اقدامات تامینی و کمک رسانی‌های دولت یا نحوه جبران خسارات سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان، موضع واحد را اعلام کند خالی بود، همچنان که در روزهای اولیه این بحران جای خالی مدیریت واحد برای مقابله با بحران خالی بود.
اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم که برای تعطیلات نوروز به مرخصی آمده بود، پس از اتمام مرخصی به زندان بازگشت.
عکس نگاشت
همزمان با افزایش هشدارها نسبت به موج سوم بارندگی‌های کشور و زیاد‌شدن سطح آب برخی مناطق استان لرستان ازجمله روستاهای کوهدشت، جلسه فرماندهی عملیات امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل‌زدگان این استان در محل فرماندهی لشکر84 ارتش لرستان تشکیل شد.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: «اکثریت اعضای مجمع تشخیص مصلحت در شرایط تحریم‌های اقتصادی، مخالف FATF هستند.
با نزدیک‌تر شدن به زمان سالگرد اعلام خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران- برجام- احتمال تشدید فشارهای سیاسی- روانی واشنگتن بر تهران افزایش یافته است.

اخطار متقابل

مجلس تصمیم دارد درصورتی که سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار بگیرد، نظامیان این کشور را در کنار داعش قرار دهد
گزارش
مجلس تهدید کرده است درصورتی که آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد، ایران هم نظامیان آمریکا را در کنار داعش قرار می‌دهد.
کافه مجلس
بهرام پارسایی، عضو فراکسیون امید در مورد بررسی 2 لایحه پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مورد CFT و پالرمو صحبت‌های موافقین و مخالفین گفته شده است صحبت‌های موافقین یک مسئله دودوتا چهارتا و بسیار واضح است که الان در دنیا کره‌شمالی، سومالی و یکی دوکشور مثل آنها به FATF نپیوسته‌اند یا ما می‌خواهیم مسیر آنها را طی کنیم که اصرار بر نپیوستن به FATF را داریم یا ما می‌خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
علی لاریجانی، رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها با رذالت مانع کمک صلیب سرخ به هلال‌احمر شدند، گفت: صلیب سرخ حتی یک دلار به هلال‌احمر ایران کمک نکرده است.
الیاس حضرتی، نماینده تهران به اعتماد آنلاین گفت: اگر- ما اصلاح‌طلبان- از دولت حمایت نکنیم، امکان ساقط شدن دولت هست.
فرید موسوی، رئیس فراکسیون جوانان مجلس معتقد است تخلف در اجرای قوانین دیگر باعث پُر شدن صندلی بازنشسته‌ها با آقازاده‌ها و نورچشمی‌ها می‌شود؛ نه قانون منع به کارگیری بازنشستگان.