19
یکشنبه 7 بهمن 1397
شماره 7589
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تارنمای بلومبرگ گزارش داد به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد تلاش آمریکا برای بازگشایی پرونده تحقیقات درباره ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای ایران، با بی‌تفاوتی مقام‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین  مواجه شده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به مسئله ضرورت استفاده از فضای مجازی گفته است: حرف اصلی ما یک کلمه است و آن این است که اگر کسی بگوید که فضای مجازی اصلاً نه، باید بگوییم که این آقا نه دنیا را می‌شناسد، نه ایران را.
صدا و سیما ملی نیست!/احتمال سؤال از وزیرکشور درباره کارت هوشمند/راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق تا پایان سال
دفاعی
رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده، روز گذشته پایان یافت.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احتمال انتخاب آقای رئیسی برای ریاست قوه قضاییه از همه بیشتر است.
عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دولت اصلاحات تأکید کرد: تکیه آمریکا به اسرائیل و عربستان موجب ایجاد یک محور مخرب برای برجام شده است. ​

تدبیر مصلحت

مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم‌گیری درباره پالرمو را به 2 هفته بعد موکول کرد
مجمع
جلسه دیروز مجمعی‌ها برای تعیین تکلیف لوایح پالرمو و CFT که متضمن پیوستن ایران به FATF هستند بازهم بی‌نتیجه ماند و قریب به50عضو این نشست به تصمیم‌گیری نهایی در جلسه آتی‌شان که قرار است دو هفته دیگر برگزار‌شود رأی دادند.
حمیرا ریگی، سفیر جدید ایران در برونئی پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با محمد‌جواد ظریف وزیر خارجه دیدار کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سخنگوی قوه قضاییه گفته است: آینده کاری من بستگی به عواملی دارد که یکی از آنها خواستن رئیس قوه قضاییه بعدی است؛ البته ما همیشه گفته‌ایم که سرباز این نظام هستیم.
دادستان تهران گفت: مردم از موضوع گرانفروشی رنج می‌برند؛ چرا که در طول 40 سال پس از انقلاب، گرانفروشی تا این حد وجود نداشته. اختلاف قیمت اقلام مصرفی برای مردم قابل توجیه نیست و تنوع، تعدد و تکثر قیمت‌ها در اقلام مشابه قابل دفاع نیست.