19
چهار شنبه 19 دی 1397
شماره 7574
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک عضو کمیسیون امنیت ملی درباره سرنوشت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه گفت: این موضوع پیگیری می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران و نمایندگی ولی فقیه در این نیرو در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از 40سال مجاهدت آیت‌الله احمد جنتی تجلیل کردند.
روز گذشته دانمارک و هلند در همدستی با یکدیگر تحریم‌هایی را از اتحادیه اروپا برای ایران خریدند.
امنیتی
در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بازداشت یک نظامی سابق آمریکایی در ایران، وزارت خارجه آمریکا ادعا کرده که این خبر صحت دارد و یکی از شهروندان این کشور در ایران بازداشت شده است.

میل مجلس به استانی شدن انتخابات

کامران مخالف: با استانی شدن انتخابات سیستم ارباب و رعیتی در کشور حاکم می‌شود / حسین زاده موافق: تفکر مجلس باید ملی و نگاه کلان باشد تا جایگاه آن حفظ شود
مجلس
بهارستانی‌ها دیروز اولویت‌دار شدن طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی را تصویب کردند؛
واعظی: اهل انحصار نیستیم

واعظی: اهل انحصار نیستیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص انتقادات اخیر اصلاح‌طلبان درباره اظهاراتش پیرامون عدم‌ائتلاف روحانی با دیگر جریان‌های سیاسی96، با بیان اینکه برخی از واژه «ائتلاف» برداشت‌های دیگری در سر دارند، تصریح کرد: نه‌تنها با اصلاح‌طلبان بلکه با اعتدال و توسعه نیز چنین ائتلافی نکردیم.
عکس خبر
عکس خبر
همایش راویان دفاع مقدس با حضور محسن رضایی، فرمانده سپاه در دوران جنگ برگزار شد. روایت اخیر وی از عملیات کربلای 4 جنجالی و او وادار به تصحیح سخنانش شد .
PDF سیاست
کوتاه سیاست
روحانی از اصلاح‌طلبان عبور کرده است/ هر عضوی برای خود برنامه انتخاباتی دارد! / سردار نقدی: مردم می‌توانند دولت را عوض کنند/ دشمنان برای خوزستان و اهواز برنامه‌ها دارند