19
چهار شنبه 12 دی 1397
شماره 7568
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در فراز خطیری از تاریخ ایران قرار داریم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در یکی از فرازهای برجسته، خطیر، سرنوشت‌ساز و در عین حال امیدبخش از تاریخ اسلام و ایران قرار داریم.
ویژه
رئیس ستاد‌کل نیرو‌های مسلح توسعه سواحل مکران و تامین امنیت مرز‌ها را راهبرد دفاعی ایران دانست و گفت: حفظ امنیت در مرز‌های کشور و به‌ویژه در مرز‌های دریایی جنوب از خلیج‌فارس تا سواحل مکران، پیوسته و همیشه به‌عنوان یک اصل مهم دنبال می‌شود.
یکی از اعضای دفتر آیت‌‌الله مومن گفت: وضعیت ایشان بعد از انتقال به تهران تا حدودی ثابت شده و هوشیاری افزایش یافته است.
بررسی تأثیر موضعگیری‌های بی‌سند مسئولان بر امنیت روانی جامعه

ضربه به اعتماد عمومی

مجلس
موضعگیری‌ها و رفتارهای جنجالی جمعی از مسئولان کشور چند صباحی است که فضای رسانه‌ای کشور را قُرق کرده است. ادعا‌‌های بی‌سند و موضعگیری‌های جنجالی آنها درباره برخی موضوعات از مذاکرات هسته‌ای گرفته تا رایزنی‌های سیاسی و حتی موضوعات 8 سال دفاع‌مقدس چنان موج‌ساز بوده که درنهایت کار، یکی بعد از دیگری از میدان به‌در‌آمده و از ادعاهایشان عقب‌نشینی کرده‌اند.
مانعی در پرونده زنجانی وجود ندارد

مانعی در پرونده زنجانی وجود ندارد

دادستان تهران با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: دستگاه قضایی در این رابطه می‌خواهد وجوه برگردد و مانع دیگری وجود ندارد.
آئین‌نامه نظارت مجمع تغییر می‌کند
آئین‌نامه نظارت مجمع تغییر می‌کند
انصاری: احتمال دارد در آینده وظایف نظارتی مجمع به نهاد دیگری واگذار شود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شبهات به وجود آمده درباره وظایف هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام به خبرگزاری صداوسیما گفت: آئین نامه جدید نظارت مجمع بر اجرای سیاست‌های کلی نظام در حال تدوین است و به‌زودی تصویب و به رهبر معظم انقلاب ارائه می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
در جست‌وجوی نام برای تشکیلات اصولگرایان/مرگ پدرم طبیعی نبود!/واکنش رئیسی به شایعه انتصابش/ اندرونی خودشان اشرافی‌تر است/ پاسخ آخوندی به نقوی‌حسینی