19
دو شنبه 26 آذر 1397
شماره 7554
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امیر حاتمی، وزیر دفاع با اشاره به جنگ نیابتی آمریکا علیه ایران در سوریه و عراق اظهار داشت: دشمن در تلاش بود تا به گروهی خونخوار زمین بدهد و با حمایت مالی و تسلیحاتی امنیت منطقه را به هم بزند اما تدابیر مقام معظم رهبری آنها را ناامید کرد.
انتشار یک ویدئوی 25ثانیه‌ای از مراسم گرامیداشت سالروز شکست داعش و ترک جلسه از سوی سفیر ایران جنجال به‌پا کرده؛ برخی تندروهای عراقی خواستار اخراج سفیر ایران شده‌اند، این در حالی است که روز گذشته بغداد میزبان نشست همکاری اطلاعاتی و امنیتی با حضور نمایندگان ایران بود.
مجلس
اتهام براندازی به نیمی از مجلس از سوی جواد کریمی‌قدوسی، چهره نزدیک به جبهه پایداری در بهارستان همچنان محور داغ مباحث نمایندگان است
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر عروج شهادت‌گونه فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمهع نیروی زمینی سپاه آن را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نتایج مذاکرات سوئد را همسو با سیاست‌های ایران در برابر متجاوزان دانست.

بحران‌آب زیرگلوی مجلس

بعد از استعفای نمایندگان استان اصفهان، نمایندگان 3‌ استان چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه نامه‌ای برای شورای امنیت آماده کرده‌اند
مجلس
بعد از استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به آنچه بی‌اعتنایی به بحران آب این استان خوانده‌اند، نمایندگان 3 استان دیگر در حال تهیه نامه‌ای برای سران قوا و شورای‌عالی امنیت ملی درباره بحران آب این استان‌ها هستند.
نامه لغو استیضاح ظریف به هیأت رئیسه رسید

نامه لغو استیضاح ظریف به هیأت رئیسه رسید

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نامه منتفی شدن استیضاح وزیر امور خارجه روز گذشته امضا و به هیأت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است.
عکس خبر/سیاست
عکس خبر/سیاست
خوش و بش رئیس دفتر رهبر انقلاب با آیت الله شبیری زنجانی
PDF سیاست
کوتاه سیاست
وزارت خارجه پاکستان به نشانه اعتراض در مورد وقوع یک حمله تروریستی در مرز ایران و پاکستان که جان باختن 6 سرباز پاکستانی را به‌دنبال داشته است، سفیر ایران در پاکستان را احضار کرد.
انتقاد از اختاپوس‌ها/موضوعات تخصصی در تریبون‌های غیرتخصصی/تذکر زیست‌محیطی به رئیس‌جمهور/آقایان رفتند؛ آقازاده‌ها آمدند/با همه‌پرسی چه مشکلاتی حل می‌شود؟