19
دو شنبه 9 مهر 1397
شماره 7492
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایسنا، خبر آزادی احمد عراقچی را تأیید کرد و گفت که او با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.
آیت‌الله صانعی گفت: ریشه برخی مشکلات و عقب‌ماندگی‌های اجتهادی، ناآشنایی با موازین است و برخی ناشی از ناآشنایی با زمان و مکان و برخی سختگیری‌های بی‌مورد و برخی ناشی از بی‌احترامی است که نسبت به بزرگان و علما شد.
اگر یکی از آن 500دوربین در اهواز بود...
دیپلماسی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور از درخواست مجدد ترامپ برای مذاکره و ملاقات با مقامات کشورمان سخن گفته و با اشاره به سفیر اخیر حسن روحانی، رئیس‌جمهور به نیویورک گفته است: در این سفر هم مراجعاتی برای دیدار ترامپ با روحانی از سوی آمریکایی‌ها صورت گرفته است.

مسیر CFT برای تصویب؛ ‌هموار اما پرحاشیه

برخی از نمایندگان به تجمع اعتراضی که در مخالفت با پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تروریسم شکل گرفته بود پیوستند
مجلس
فردا یا پس فردا بررسی CFT الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین تروریسم و آخرین لایحه از لوایح چهارگانه‌ای که ایران برای پیوستن به FATF تقدیم مجلس کرده است، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به رأی گذاشته می‌شود.

نمایندگان؛ حامی کامیون‌داران

نمایندگان مجلس دیروز با صدور بیانیه‌ای از کامیون‌داران بین‌شهری در امور حمل‌ونقل کشور حمایت کردند و خواستار رفع مشکلات آنها شدند.
محکومیت ۳ مفسد اقتصادی به « اعدام»
معاون اول قوه قضاییه با تأکید بر اینکه به دادستان‌های کشور دستور داده شده با اخلالگران حمل‌ونقل برخورد جدی کنند، گفت: ۳ مفسد اقتصادی به‌عنوان مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده‌اند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته 2کارت زرد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دادند که دومین کارت زرد به‌دلیل قانع‌نشدن از پاسخ‌های وزیر درخصوص دلیل گسترش بی‌رویه دانشگاه‌ها بود.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز گفت: این فرد با قرار تأمین قانونی جهت انجام تحقیقات تحت نظر است و اخبار منتشره مبنی بر آزادی وی مورد تأیید نیست.