19
شنبه 24 شهریور 1397
شماره 7480
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نوک حملات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به سمت جان کری، وزیر خارجه پیشین این کشور نشانه رفته است؛ جان کری هم در مصاحبه‌های مختلف، سیاست‌های ترامپ را به باد انتقاد می‌گیرد.
دولت
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در عشق‌آباد با قربانقلی بردی مح0مدوف رئی0س‌جم00هور‌ ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
بهرام قاسمی در واکنش به ابراز نگرانی وزارت امور خارجه فرانسه از اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه تروریست‌ها در شمال عراق، با رد این اظهارات خاطرنشان کرد: هیچ کشوری درخصوص امنیت ملی، تمامیت ارضی و تجاوز در هر شکل آن به مردم و خاک خود هرگز سکوت و مماشات نمی‌کند.
امام جمعه این هفته تهران گفت:چرا ما بی‌خودی فکر می‌کنیم محور اقتصادمان دلار است و اگر دلار گران شد همه‌‌چیز باید گران شود؟

استیضاح؛ سوغات مجلسی‌ها از تعطیلات

نمایندگان 2 هفته به تعطیلات تابستانی رفته‌اند، اما همچنان بحث استیضاح وزیران را داغ نگاه داشته‌اند
مجلس
«استیضاح»، پرتکرار‌ترین واژه این روزهای منتقدان دولت در بهارستان است، هرچند نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه جلسات صحن علنی را 2هفته و تا اول مهر‌ماه تعطیل کرده‌اند، اما دوری آنها از پایتخت و کرسی‌های سبزرنگشان در مجلس مانع پیشبرد برنامه‌هایشان نشده و پیگیری بحث استیضاح برخی وزرا همچنان بحث داغ آنها درشبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌هاست.
کار سخت انتخاب 2 وزیر

کار سخت انتخاب 2 وزیر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت:در موعد قانونی دو وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «اقتصاد و دارایی» به مجلس معرفی می‌شوند.
گزینه جنگ منتفی است
گزینه جنگ منتفی است
سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گزینه جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران منتفی است؛
PDF سیاست
کوتاه سیاست
بهتر نبود مجلس به تعطیلات نرود؟/دشمن سفره ما را هدف قرار داده است/تلاش آلمان برای نجات برجام/ستفاده پوتین از خودروی شخصی در تهران توهین به میزبان نیست
3ماه پس از پایان مهلت وزارت کشور به احزاب برای تطبیق با قانون «نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی» اکثریت مطلق آنها نتوانسته‌اند شرایط لازم را به‌دست بیاورند؛