19
یکشنبه 18 شهریور 1397
شماره 7475
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حکم اعدام 3نفر از محکومان دادگاه‌های انقلاب تهران و سنندج، سحرگاه شنبه مورخ 1397/06/17 اجرا شد.
وزیر امورخارجه پیشین آمریکا با انتقاد از اقدام رئیس‌جمهور این کشور برای خروج از برجام گفت‌ که دونالد ترامپ ثابت کرد که بی‌اعتمادی ایرانی‌ها به آمریکا درست بوده است.
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: من بازنشسته نیستم، چرا در مورد من این شایعات را مطرح می‌کنند؟ قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل من نمی‌شود.
«کی تاک لیم» دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی و سازمان‌های دریایی دیروز با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

محاکمه سلطان و خدمه

وحید مظلومین در زمان بازداشت با غرور به مأموران می‌گوید: بروید و با افتخار به دیگران بگویید که توانسته‌اید سلطان سکه را بگیرید.
قضایی
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات سلطان سکه و 18 نفر دیگر از متهمان نابسامانی‌های بازار ارز و سکه دیروز برگزار شد.

تروریست‌ها به شکست نزدیک اند

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع با تأکید بر اینکه امروز تروریست‌ها به مرحله شکست نهایی در سوریه نزدیک شده‌اند، گفت: سردمداران آمریکا با نقض مقررات بین‌المللی، راه‌اندازی جنگ تجاری، بی‌توجهی به معادلات ازجمله خروج از برجام و معاهده پاریس برخلاف نظم و امنیت عمومی رفتار می‌کنند.
ضرورت حفظ حرمت دانشجویان
مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دفتر نهاد رهبری با جدیت پیگیر موضوع دانشجویان بازداشتی است اما باید حرمت قانون و مقررات حفظ شود؛ ضمن اینکه دست نهاد رهبری در پیگیری‌ وقایعی که بیرون از دانشگاه رخ می‌دهد، بسته‌تر است .
PDF سیاست
کوتاه سیاست
با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره ارسال 2هزار جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوجین مناطق محروم کشور آغاز شد.
شکایت یک نماینده از لاریجانی/ گلایه عارف از ادبیات کوچه‌بازاری برخی رسانه‌ها