19
شنبه 17 شهریور 1397
شماره 7474
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پنجشنبه‌ای که گذشت، هفدهمین کنگره حزب مردم سالاری برگزار شد؛کنگره‌ای که به واسطه تأکید و هشدارهای سخنرانانش بر ضرورت رفع کاستی‌ها در جریان اصلاحات به گعده‌ای برای هم‌اندیشی صاحب‌نظران این جریان برای بازسازی پشتوانه اجتماعی‌اش بدل شده بود.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه امروز دشمن با فضاسازی و جنگ رسانه‌ای به‌دنبال انتشار ویروس بدبینی در جامعه است، گفت: در این شرایط گرانفروشان و محتکران با تشدید ویروس بدبینی و ناامیدی در جامعه به کشور و نظام ضربه می‌زنند.
معاون اول قوه قضاییه با طرح این سؤال در ارتباط با التهابات اقتصادی کشور که آیا قوه قضاییه با قدرت و درایت در برابر مفسدان و خائنان ایستاده است یا خیر، گفت:در برخی پرونده‌ها گفته می‌شود که عده‌ای آمدند، خوردند، بردند و رفتند.
مجلس
سفره 2روزه علی لاریجانی، رئیس مجلس به روسیه و بلاروس دیروز به پایان رسید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان:

ایجاد تشکیلات موازی با دولت راه اصلاح نیست

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز پنجشنبه در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، مهم‌ترین وظیفه مردم و نخبگان را در شرایط خطیر کنونی، حرکت در جهت حفظ و تعمیق انسجام مردم با دستگاه‌های دولتی و پرهیز از ایجاد فضای یأس و ناامیدی و احساس بن‌بست دانستند و گفتند: بدخواهان ملت ایران به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند، بنابراین انتقادها باید با هدف اصلاح و خیرخواهانه باشند.

امروز؛ محاکمه سلطان سکه

حمید مظلومین، معروف به سلطان سکه امروز به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه می‌شود.
منصوبان رهبری، استثنا از قانون بازنشستگی
نماینده عضو کمیسیون شوراهای مجلس درباره قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان به ایرنا، گفت: این قانون شامل رئیس سازمان‎ صدا‌و‌سیما، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هرکسی‎که منصوب رهبری است، نمی‎شود و منظور از اجازات خاصه از مقام معظم رهبری در این قانون جدید، همان منصوبان رهبری است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
قطعنامه هفته گذشته مجلس خبرگان رهبری در پایان اجلاسیه‌اش که جایگزین بیانیه‌های ادوار قبلی شده بود، با واکنش نایب‌رئیس مجلس مواجه شد.