19
شنبه 30 تیر 1397
شماره 7435
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گردهمایی سفرا در پایتخت

بیش از 140 سفیر ایران با حضور در تهران راهبردهای ایران را در دوران تحریم مرور می‌کنند
سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور این هفته در تهران هستند، مناسبت این گردهمایی شرکت در سمینار سالانه‌ای است که با هدف مرور تحولات، بررسی روابط دوجانبه و بررسی اولویت‌های کشور برگزار می‌شود.
ویژه
مجلس پس از 2هفته تعطیلی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را بار دیگر در دستور کار قرار داده است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور از درخواست روحانی برای تشکیل اتاق فکر با نخبگان خبر داد. محمود واعظی درخصوص به‌کارگیری نخبگان در بدنه دولت و ترمیم کابینه به ایلنا، گفت: آقای رئیس‌جمهور در جلسه‌ای از تمامی وزرا و اعضای کابینه خواست که ارتباط خود را با اعضای هیأت علمی، دانشگاهیان، صاحب‌نظران و نخبگان کشور بیشتر از گذشته کرده و از آنان نظرخواهی کنند.

نشست بی‌تعارف امیدی‌ها با رئیس‌جمهور

محمدعلی وکیلی به همشهری خبرداد: فراکسیون امیدی‌ها بعد از 12‌ماه در جلسه‌ای بی‌تعارف با رئیس‌جمهور، درباره ترمیم کابینه، سیاست‌های اقتصادی دولت و مطالبات مردم گفت‌وگو خواهند کرد
مجلس
دوشنبه جمعی از امیدی‌های مجلس راهی پاستور می‌شوند تا در دیداری بدون رودربایستی با رئیس‌جمهور درباره مشکلات معیشتی مردم سخن بگویند و از مطالبات مردم به حسن روحانی گزارش دهند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس‌جمهور روسیه در جمع سفرای این کشور بار دیگر بر اهمیت حفظ برجام تأکید کرد و گفت: تأسف‌آور است که توافق هسته‌ای با ایران از بین برود.