19
یکشنبه 24 تیر 1397
شماره 7430
سیاست
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک هفته تا تعیین‌تکلیف سپنتا

گزارش
با وجود اینکه محمد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس و محمدرضا عارف وعده تشکیل جلسه مجمع را در شنبه‌ای که گذشت داده بودند، محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با همشهری گفته این جلسه قرار نبوده است تشکیل شود و هفته آینده برگزار می‌شود.
ویژه
یوری اوشاکوف، مشاور رئیس‌جمهور روسیه در امور خارجی اعلام کرد که مسئله سوریه و حضور ایران در این کشور یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث در نشست ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود.

زیر پوست مجلس چه خبر است؟

ادعاهایی درباره رشوه میلیاردی به یک نماینده در جریان تحقیق و تفحص از مدیریت شهری اسبق تهران، سرمایه 40میلیارد تومانی یک نماینده در مؤسسات غیرمجاز و هزینه سرسام‌آور تعمیر دستشویی‌های مجلس، بهارستان را این روزها به حاشیه کشانده است
بعد از وزارت ارتباطات و وزارت صمت که در بحث شفافیت مالی میدان‌دار شدند، حالا تب لزوم شفافیت به بهارستان رسیده و مجلسی‌ها خود داعیه‌دار حصول آن در خانه ملت شده‌اند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نماینده ولی فقیه در سپاه درباره احتمال بستن تنگه هرمز گفت: یکی از زمینه‌های آمادگی سپاه، در دریا و تنگه هرمز است. ما معتقدیم که این امکان وجود ندارد که دشمن جایی را برای ما ناامن کند اما آنجا برای خود آنها امن بماند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در همایش جهانی صلح که در پکن برگزار می‌شود، حضور یافته است.